۰

تجدید خاطرات در شبکه های اجتماعی با اپلیکیشن Timehop

بازدید 1067

تجدید خاطرات در شبکه های اجتماعی با اپلیکیشن Timehop

حتما یادتان هست. سالیانی نه چندان دور، مردم برای تجدید خاطرات خوش قدیمی آلبوم عکس هایشان را ورق می زدند. اما ورود به عصر تکنولوژی سبک زندگی ها را عوض کرده. تصاویر از حالت فیزیکی خارج شده اند و با فرمت های مختلف در حافظه وسائل دیجیتالی جا خوش کرده اند. حتی قاب عکس ها هم این روزها دیجیتالی شده. بگذریم …

از آنجایی که این روزها در کنار زندگی واقعی، یک زندگی مجازی هم در شبکه های اجتماعی داریم، می توانیم با مراجعه به آنها خاطرات خوب قدیمی را با دوستان و خانواده زنده کنیم. اپلیکیشن Timehop با جمع آوری اطلاعات از حساب های کاربری شما در شبکه های اجتماعی، این کار را به نحو احسن انجام می دهد.

اما بپردازیم به مکانیزم عمل جالب و منحصر به فرد تایم هوپ. وقتی که برای اولین بار به تایم هوپ وارد می شوید، اپلیکیشن از شما اجازه دسترسی به اطلاعات حساب های کاربری تان در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، اینستاگرام و فوراسکوئر را می خواهد.

در نخستین استفاده، پروسه ثبت حساب های کاربری مختلف در تایم هوپ ممکن است کمی طولانی شود، اما یک بار انجام دادن این کار کافی است. از آن به بعد برای ورود و خروج می توانید از نام کاربری فیسبوکتان استفاده کنید.

467

تایم هوپ پس از گرفتن دسترسی، هر روز کلیه استتوس های شما در توئیتر، فیسبوک، گوگل پلاس و اینستاگرام را در سال های گذشته به نمایش در می آورد. مثلا می توانید کلیه نوشته ها، عکس ها و ویدئوهایی که در چهار سال اخیر در روز ۲۶ دی ماه به اشتراک گذاشته اید را مشاهده کرده و با آنها تجدید خاطرات کنید.

همچنین با تایم هوپ قادرید همان استتوس چند سال قبل را دوباره در هر شبکه اجتماعی که مایل باشید به اشتراک بگذارید. البته نکته ناامید کننده در مورد آن اینجاست که جستجو در زمان به دست شما نیست. مثلا نمی توانید امروز، فعالیت های خود را در اول فروردین سال های پیش ببینید.

با این حال، تایم هوپ تاکنون با این ایده خلاقانه طرفداران پر و پا قرصی را برای خود دست و پا کرده. برای افراد کهنه کار در شبکه های اجتماعی و کسانی که دوست دارند بدانند که سالیان پیش در چنین روزی در چه حالی بوده اند، تایم هوپ لذت بخش ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن موجود به شمار می رود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.