۰

هدفون قابل کنترل بی سیم سونی از طریق جسچرهای لمسی

بازدید 1089

سال ۲۰۱۴ برای هدفون های بی سیم سالی خوب بود و اینطوری که از به پیشواز رفتن CES توسط شرکت ها به نظر می رسد، توجه به این بازار ادامه دارد. سونی نیز با به روز رسانی یکی از مهمترین محصولاتش در این عرصه سعی کرده توجه مشتریان تازه را جلب کند.

sony-mdr-1abt.0.0

سونی با اضافه کردن سنسورهای لمسی به هدفون MDR-1ABT امکان ارسال فرامین لمسی به این هدفون بی سیم را فراهم کرده است. بدین ترتیب برای مثال می توان با تپ کردن یا سوایپ کردن دست روی هدفون، موزیک را متوقف یا بازپخش کرد یا به موزیک بعدی رفت. بدون اینکه مجبور به دسترسی به نرم افزار پخش کننده باشد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

این هدفون از تکنولوژی های ارتباطی مختلفی جهت دریافت صوت با حداکثر کیفیت استفاده می کند. همچنین از تکنولوژی های اختصاصی شرکت یعنی آمپلی فایر دیجیتال S-Master HX و Digital Soind Enhancement Engine برای پخش بیشترین کیفیت ممکن در فایل های صوتی فشرده شده بهره برده شده است. همچنین تکنولوژی هایی نیز برای کاهش اکو و نویز محیط در این هدفون در مورد استفاده قرار گرفته است.

مدل پیشین هدفون سونی -یعنی MDR-10RBT- بخاطر عدم وجود بسیاری از قابلیت های مورد توجه کاربران موفقیت چندانی در مقابل رقبا در بازار کسب نکرد. اما انتظار می رود مدل تازه که در بهار عرضه می شود بتواند دل مشتریان و علاقمندان سونی را به دست آورد. هر چند که سونی هنوز از قیمت این مدل تازه در زمان عرضه حرفی نزده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.