۰

توشیبا دو تبلت و یک اولترابوک جدید خود را معرفی کرد

بازدید 974

Toshiba_Encore_2_Write_10__1.0.0

روز به روز بر تعداد تبلت های ویندوزی که از قلم استایلوس پشتیبانی می کنند، افزوده می شود و توشیبا هم با تبلت Encore 2 Write به این مسیر وارد شده است.این محصول در دو سایز نمایشگر ۸ و ۱۰.۱ اینچی پشتیبانی می کنند و هر دو دارای قلم های Wacom TruFeel هستند.اما توشیبا یک اولترابوک ۱۲.۵ اینچی جدید نیز معرفی کرده که در ادامه مطلب با این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

Toshiba_Encore_2_Write_10__4-1.0

قلم های هر دو تبلت همانند آنچه که در محصول مایکروسافت دیدیم، عملکرد خوبی در یادداشت برداری، نت نویسی بر روی عکس و غیره دارد.

Toshiba_Encore_2_Write_10__3.0 Toshiba_Encore_2_Write_8__3.0

سخت افرار پایه هر دو محصول بدین صورت است که پردازنده ها از نوع Intel Atmon بوده و در کنار آن، ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری با عمر ۱۱ ساعته قرار دارد.

Toshiba_Encore_2_Write_10__2.0

فروش این ۲ تبلت در ۱۱ ژانویه با قیمت های ۳۴۹.۹۹ و ۳۹۹.۹۹ دلار به ترتیب برای نسخه های ۸ و ۱۰/۱ اینچی آغاز خواهد شد. البته در این قیمت گذاری هزینه اشتراک یک سال حساب Office 365 نیز درج شده است.

Toshiba_Port_g__Z20t__1.0

اما بپردازیم به اولترابوک جدید این محصول که از رده محصولات مناسب کسب و کار است. این محصول با نام Portege Z20t یک نمایشگر لمسی ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰پی دارد و از پردازنده Intel Core M بهره می برد.

Toshiba_Port_g__Z20t__4.0

این لپ تاپ نیز همانند دو محصول پیشین از قلم Wacom برخوردار است و می توان آن را از کیبورد جدا کرد تا در آن واحد به تبلت ویندوز تبدیل شود. در آخر باید گفت که قیمت این محصول نیز ۱۳۹۹ دلار تعیین شده است.

Toshiba_Port_g__Z20t__2.0

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.