۰

کاهش تعرفه مصرف آزاد و عدم تغییر بسته های اینترنت همراه اول

بازدید 1113

unnamed7

همراه اول همانند ایرانسل، پیرو مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قیمت مصرف آزاد اینترنت همراه خود را از امروز (اول دی ماه ۱۳۹۳) کاهش داد.

شرکت ارتباطات سیار، امروز در یک بیانیه خبری اعلام کرد، طبق مصوبه ۲۰۳ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورخ ۲ آذر ۹۳ مبنی بر اصلاح تعرفه های اینترنت اپراتورهای موبایل، قیمت مصرف آزاد دیتای همراه اول برای شبکه های نسل ۲ و بالاتر، از اول دی ماه برای سیم کارت های دائمی و اعتباری به ترتیب کلیوبایتی ۰٫۵ و ۰٫۷۵ ریال اعمال می گردد.

تعرفه مصرف آزاد از دیتای موبایل پیش از این ۱۴٫۸ ریال مصوب شده بود، که برای کاربران این اپراتور در روز ۴ ریال و در شب ۱ ریال محاسبه می شد.

همچنین همراه اول برای استفاده ارزان تر مشترکان از اینترنت موبایل، بسته های پیشنهادی بدین شرح عرضه می کند: « ۱ روزه ۱۵۰ مگابایت یک هزار تومان»، «۷ روزه ۸۰۰ مگابابت ۵ هزار تومان»، «۳۰ روزه ۲٫۵ گیگابایت ۱۰ هزار تومان» و «یک هفته شبانه (۲۳ساعت تا ۸ روز بعد) یک هزار تومان».

دیروز ایرانسل پیرو یک بیانیه خبری، نرخ مصرف آزاد خود را کاهش داد و امروز در یک اقدام تعجب برانگیز قیمت بسته های اینترنتی خود را دو برابر کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.