۰

اولین تلفن ۶۴ بیتی با سیستم عامل سیانوژن معرفی شد

بازدید 1032

مایکرومکس، شرکتی هندی از برند جدید خود، Yu و تلفن همراه پرچم دار این سری رونمایی کرد.Yu Yureka (یو یورکا)، اولین تلفن همراه و اولین محصول شرکت مایکرومکس به حساب می آید که از سیستم عامل سیانوژن استفاده می کند. دارای یک نمایشر IPS به اندازه ۵٫۵ اینچ و وضوح تصویر ۷۲۰p است، پردازنده ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ دارد و با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم DDR3، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری و دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، کمتر از ۱۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. چیپ های اسنپدراگون از نسل چهارم مخابراتی هم پشتیبانی به عمل می آورد.اطلاعات بیشتر از این تلفن همراه به انضمام تصاویری، در ادامه مطلب آمده است.

Yu-Yureka-798x310

آمازون هند، ورژن ۲ سیم کارته این تلفن همراه را با قیمت ۸۹۹۹ روپیه، برابر با ۱۴۷ دلار به فروش می رساند. ثبت نام و پیش سفارش از فردا آغاز خواهد شد و عرضه محصولات دومین هفته ماه ژانویه انجام می پذیرد.یورکا سیستم عامل شماره ۱۱ سیانوژن را روی خود خواهد داشت که براساس اندروید ۴٫۴ کیت کت توسعه یافته. مشکل مایکرومکس و وان پلاس دقیقا از همینجا آغاز می شود. اولین بار، وان پلاس قراردادی مبنی بر استفاده از سیستم عامل سیانوژن روی تلفن های همراهش با شرکتی با همین نام منعقد کرد. سیانوژن وعده داده بود که در همه بازارها از وان پلاس وان پشتیبانی کند اما مدتی بعد با شرکت مایکرومکس قرارداد دیگری به ثبت رساند که ناقض قرارداد اول بود.

مایکرومکس از سیانوژن درخواست داشت که سیستم عامل نام برده در کشور هند، تنها در انحصارشان باشد. همین مسئله سبب شد که وان پلاس، تنها برای بازار هند به توسعه سیستم عامل جدیدی مشغول شود. تا آن زمان، چینی ها از فروش هرگونه تلفن همراهی که سیانوژن روی آن قرار دارد منع شده اند.در این مثلث آمریکایی، چینی، هندی چه کسی از چه کسی شکایت خواهد کرد مشخص نیست. به هر حال، طبق قانون، وان پلاس و مایکرومکس می توانند علیه سیانوژن ادعایی داشته باشند.تصاویری از یو یورکا را در زیر می بینید.

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover (1)

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover (2)

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover (3)

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover (4)

The-second-CyanogenMod-powered-device-breaks-cover (5)

منبع: thenextweb

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.