۰

آشنایی با ماشین لباس‌شویی هوشمند سامسونگ

بازدید 1143

در دنیای پرمشغله امروز همه سعی داریم بهترین برنامه‌ریزی را برای مفیدترین ساعت‌های زندگی کاری و شخصی‌مان انجام دهیم. از یک طرف می‌خواهیم کارهای خانه را به سریع‌ترین و منظم‌ترین شکل ممکن انجام دهیم تا زمان‌ باقی‌مانده از روزمان را به فعالیت‌هایی که دوست داریم اختصاص دهیم، از طرف دیگر بیشترین ساعت‌های مفید روز را در خانه نیستیم. اما تکنولوژی برای ما چه راه‌حلی دارد؟!

5fb7cc2aa04a615cf173c36932a4946a_XL

امروزه ابزارهای هوشمندی ساخته شده که ما را در برنامه‌ریزی و انجام راحت‌تر کارها یاری می‌دهد. مثلا تصور کنید می‌خواهید در ساعاتی که خارج از منزل هستید، دستور انجام کاری را به یکی از وسایل خانه بدهید! با دستگاه‌های هوشمند این آرزو به واقعیت تبدیل شده است. یکی از جدیدترین فناوری‌ها در ماشین لباسشویی جدید سامسونگ به نام کریستال بلو (Crystal Blue) به‌کار گرفته شده که قابلیت شستشوی هوشمند و کنترل از طریق وای فای را دارد. با این امکان جدید به راحتی می‌توان از خارج از منزل و با تلفن همراه، دستور آغاز شستشو را داد و بر تمام مراحل شستشو نظارت کرد.

Crystal-Blue2

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این محصول، برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash است. با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به طور خودکار تعیین می‌شود. همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser ، به طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هربار شستشو نیست.

صفحه تمام لمسی، رنگی و پنج اینچی این ماشین لباسشویی هوشمند از دیگر جذابیت‌های کریستال بلوست. برنامه‌های کاربردی مختلفی روی آن نصب شده که کار با آن را آسان‌تر می‌کند. موتور دیجیتال اینورتر این دستگاه با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، صدای کمی را تولید می‌کند. ضمن این که فناوری Eco bubble به حل مواد پاک کننده و ایجاد کف غلیظی که با سرعت بیشتر در پارچه نفوذ کند، کمک کرده و به خاطر نیاز کم‌تر به آب گرم، انرژی کمتری را در هر شستشو مصرف می‌کند.

درب آبی رنگ عریض و شفاف این ماشین‌لباسشویی که تا ۱۷۰ درجه باز می‌شود بازتاب نور را با طیف چشم‌نوازی از رنگ‌ها ارائه می‌دهد در حالی که کار با آن هنگام داخل و خارج کردن لباس‌ها و پتو نیز آسان‌تر شده است.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.