۰

فرمانروایی بر گجت های با حلقه ای جادویی Ring

بازدید 1074

حلقه‌ها از قدیم‌الایام نشانه هیبت و بزرگی صاحب آن‌ها بوده‌اند؛ شاید حلقه فیلم‌های “ارباب حلقه‌ها” بتواند بهترین تصور و هیبت ممکن را برای شما تداعی کند. این حلقه‌ها حالا کم‌کم به دنیای دیجیتال نیز ورود کرده‌اند تا کاربران بتوانند با یک حلقه بر تمامی دستگاه‌های خود فرمان روایی کنند.حلقه Ring قادر است با اتصال به انواع وسایل خانگی و شخصی کنترل آن‌ها را با یک حرکت انگشت امکان پذیر کند.

5a26f009a1e10b8058810ada74289f40_large

یک کمپانی ژاپنی به تازگی حلقه ای را تولید کرده که به صاحب خود اجازه می‌دهد اسمارت فون، لوازم خانگی هوشمند، گوگل گلس، اسمارت واچ و طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند دیگر را کنترل کند.

این حلقه که با نام ساده Ring شناخته می‌شود، از تولیدات شرکت Logbar Inc. است که مرکز اصلی آن در ژاپن قرار دارد. تشریح عملکرد این حلقه بسیار سر راست و آسان است؛ کافی است آن را در انگشت خود قرار دهید، بر روی دکمه کوچکی که روی حلقه وجود دارد کلیک کنید و با حرکات دست در هوا با اسمارت فون خود یک تصویر ثبت کنید، یا برنامه موسیقی آن را کنترل کنید، یک توییت بنویسید، تلویزیون خود را روشن کنید و بسیاری اعمال دیگر.

496d87c355c66790b2b7f599bb8f0657_large

این حلقه با استفاده از بلوتوث به اسمارت فون، گوگل گلس و اسمارت واچ شما متصل می‌شود. صاحب حلقه قادر است حرکات دلخواه (جسچر) خود را برای حلقه تعریف کند. باتری لیتیوم پلیمری آن نیز بین یک تا سه روز، بسته به استفاده شما دوام خواهد داشت.

ring-1

ring-2

کمپین این حلقه در کیک استارتر بسیار موفق بوده و توانسته از هدف اولیه خود، ۲۵۰ هزار دلار به ۸۸۰ هزار دلار برسد. این حلقه با قیمت ۲۷۰ دلار و از همین ماه فروش خود را آغاز می‌کند. برای جزئیات بیشتر و مشاهده ویدیوی کارکرد آن به صفحه کیک استارتر این حلقه مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.