۰

تهران گردی مجازی بر روی تلفن همراه با اپلیکیشن ایرانی شهرنمای!

بازدید 1390

be2ad223fec60a7e79b4e9d9634634ee_XL

سرویس شهرنما یا Streetview مدت‌ها است که توسط شرکت گوگل در اکثر نواحی دنیا راه اندازی شده است و به شما این امکان را می‌دهد به صورت مجازی به هر کجا از دنیا که می‌خواهید، سفر کنید. متاسفانه به دلایل مختلف این سرویس گوگل هنوز به ایران نرسیده و عملا دیدن شهرهای ایران در Google Street ‌View تبدیل به یک رویا شده است. خوشبختانه اپلیکیشن ایرانی شهرنمای می‌تواند جایگزین مناسبی برای استریت‌ویو گوگل باشد.

اپلیکیشن اندرویدی شهرنمای تهران که چندی پیش به صورت رایگان در کافه بازار منتشر شده است به شما این امکان را می‌دهد تا به بیش از ۲۰ میلیون تصویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) که توسط شهرداری تهران گرفته شده دسترسی پیدا کنید.

در ویدیو زیر می توانید به صورت کامل امکانات این اپلیکیشن اندرویدی را ببینید:

از امکانات اصلی و جذاب این اپلیکیشن می توان به قابلیت دریافت تصاویر با کیفیت HD اشاره کرد که به شما کمک می کند تصاویر را با جزییات فوق العاده بالا مشاهده کنید.یکی دیگر از امکانات اصلی اپلیکیشن شهرنمای تهران امکان ذخیره سازی تصاویر در داخل دستگاه اندرویدی شما است. با ذخیره کردن تصاویر مورد نظر خود می‌توانید حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید تصاویر ذخیره شده خود را مشاهده نمایید.

street view 02

امکانات متعددی در شهرنمای تهران در نظر گرفته شده است تا بهترین تجربه کاربری برای کاربران فراهم شود. همچنین رابط کاربری شهرنمای تهران سعی شده کاملا مطابق با استانداردهای روز طراحی شود.

street view farsi 03

شهرنمای تهران به شما این امکان را می دهد که از نقشه های آفلاین متعددی که با کیفیت و جزییات متفاوت تهیه شده، استفاده کنید. این امکان باعث صرفه جویی در پهنای باند مصرفی شما خواهد شد. اما همواره به یاد داشته باشید که بالاترین دقت و کیفیت را نقشه های گوگل دارا هستند که می توانید از آنها در شهرنمای تهران استفاده کنید.

همین حالا می توانید شهر نمای تهران را به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید و از امکانات این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.