۰

معرفی آداپتور نمایشی بی‌سیم مایکروسافت

بازدید 1052

پیش‌تر نیز اخباری مبنی بر عرضه‌ی یک آداپتور بی‌سیم برای انتقال تصاویر به تلویزیون یا سایر گجت‌های نمایشی توسط مایکروسافت منتشر شده بود؛ اما امروز ردموندی‌ها این محصول را بصورت رسمی معرفی کردند. آداپتور نمایشی بی‌سیم مایکروسافت قابلیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

آداپتور نمایشی بی‌سیم مایکروسافت

آداپتور بی‌سیم نمایشی مایکروسافت این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تصاویر خود را از طریق گجت‌هایی که از میراکست پشتیبانی می‌کنند به ابزار‌های نمایشی با پورت HDMI انتقال دهند. برای استفاده از این گجت کافی است تا آداپتور را با استفاده از USB و HDMI به تلویزیون یا مانیتور یا پروژکتور خود متصل کنید، سپس اتصال ابزار خود را با آداپتور برقرار کرده و موارد دلخواه خود را روی صفحه‌ی نمایش برای اشتراک با دیگران پخش کنید. این آداپتور نیروی مورد نیاز خود را از طریق پورت USB موجود روی تلویزیون‌ها گرفته و تصاویر را از طریق پورت HDMI انتقال می‌دهد. می‌توان این آداپتور را با انواع ابزار‌های مجهز به اندروید ۴.۲.۱ یا بالاتر و همچنین ویندوز ۸.۱ که شامل سرفیس‌پرو‌ها و سرفیس ۲ می‌شود به کار گرفت. از جمله‌ی ابزار‌هایی که می‌توان به آداپتور متصل کد باید به تبلت Dell Venue Pro، لومیا ۱۵۲۰ نوکیا و انواع تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوزفون ۸ اشاره کرد.

آداپتور نمایشی بی‌سیم مایکروسافت را می‌توان به قیمت ۵۹ دلار از کشورهای آمریکا و کانادا پیش‌خرید کرد. این آداپتور از اکتبر در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت و همچنین Best Buy در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.