۰

معرفی اولین نمایشگر ۲۷ اینچی و منحنی شکل سامسونگ

بازدید 1026

Samsung-S27D590C-620x380

سامسونگ به تازگی نمایشگر ۲۷ اینچی و منحنی شکلی را راهی بازار کرده است که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت Full HD را دارد. این نمایشگر با هدف ارائه تجربه ای متفاوت و بی نظیر از مضامین سرگرم کننده همچون فیلم و بازی برای کاربران خود عرضه می شود.

Seoggi Kim معاون ارشد بخش نمایشگرهای کمپانی سامسونگ در این باره گفته است:

این نمایشگر ۲۷ اینچی جدید به دلیل برخورداری از کیفیت فوق العاده تصاویر خروجی و همچنین یک طراحی جذاب و براق قلل جدیدی را از لذت مشاهده بازی ها و فیلم ها معرفی و ارائه می کند. این مانیتور همچنین تجسمی از تلاش های سامسونگ برای ایجاد یک تجربه متفاوت و فراموش نشدنی از تماشای اطلاعات مالتی مدیا است.

تجربه ای لذت بخش

شکل منحنی این مانیتور باعث شده است تا تجربه ای به نظیر و متفاوت تر نسبت به صفحات نمایش تخت ارائه کند. میزان انحنای این صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که تصاویر در فاصله ای یکسان از مرکز و کناره های آن به نمایش در می آیند. علاوه بر این سامسونگ مدعی شده است که میزان این انحنا با انحنای موجود در ساختمان چشم کاملاً مطابق است.

Samsung-S27D590C-(1)

این انحنا همچنین میدان دید وسیع تر و عمیق تری را هم فراهم آورده است. این قابلیت ها سبب می شوند تا از یک زاویه دید وسیع و همچنین یک اثر ۳D مانند لذت ببرند. این اثر در هنگام اجرای بازیهای اول شخص مثل ریسینگ، مبارزه ای و شوتر مشهود تر خواهد بود.

Samsung-S27D590C

از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه ای به صورت افقی و عمودی، تکنولوژیMega Dynamic Contrast Ratio که نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و همچنین شفافیت ۳۵۰cd/m2 را فراهم می کند اشاره کرد.

بهینه سازی شده برای نمایش مضامین سرگرم کننده

Samsung-S27D590C-(2)

S27D590C از دو اسپیکر ۵ واتی داخلی بهره می برد تا یک صدای با کیفیت عالی و استریو را با استفاده از مد گیمینگ خود ایجاد کند. این مد به سادگی و با لمس یک دکمه فعال و غیر فعال می شود. این مد همچنین به صورت خودکار تنظیمات مربوط به کنتراست و همچنین رنگ صفحه نمایش را تنظیم می کند تا تصاویر با کیفیت بهتری نمایش پیدا کنند. علاوه بر این کاربران می توانند به آسانی زاویه صفحه نمایش را تغییر دهند تا انعکاس های آزار دهنده آن به حداقل برسد. این نمایشگر قابلیت این را دارد تا با استفاده از یک براکت VESA بر روی میز یا دیوار نصب شود.

منبع : samsungtomorrow

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.