۰

طراحی میان رده جدید سامسونگ برای سلفی دوستان

بازدید 870

سلفی گرفتن این روزها آنقدر محبوب شده که حتی سازندگان موبایل را نیز بر روی موج خود سوار کند. پیش از این سونی و مایکروسافت محصولاتی میان رده را تولید کرده بودند که دوربین جلوی آن ها از قدرت بالایی بهره می برد و عاشقان سلفی با استفاده از آن می توانستند بهترین عکس های ممکن را از خود ثبت نمایند. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ نیز می خواهد وارد این کارزار شود.

samsung-galaxy-grand-prime-leak-w600

به تازگی تصاویری از یک موبایل جدید سامسونگ در اینترنت منتشر شده که پیش بینی می شود متعلق به Galaxy Grand Prime باشد. این دستگاه ۵ اینچی یک تلفن اندرویدی میان رده است که دوربین جلوی آن برای سلفی گرفتن، تقویت شده.

بر اساس شواهد، مشخص است که دوربین جلوی Grand Prime رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی دارد. پیش از این رقبای دیگر در زمینه سلفی رزولوشن هایی بالا تر را ارائه داده بودند اما به نظر می رسد نکته رقابتی محصول سامسونگ، قیمت پایین آن باشد.

اگر بخواهیم در مورد دیگر قابلیت های میان رده جدید سامسونگ نیز صحبت کنیم، باید بگوییم که نمایشگر این دستگاه کیفیت ۹۶۰ × ۵۴۰ را ارائه می دهد، که حتی برای یک محصول میان رده هم اندکی نا امید کننده است. سامسونگ به احتمال زیاد برای Grand Prime از پردازنده Snapdragon 400 یا ۴۱۰ استفاده می کند که چهار هسته ای است و با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می کند. ۸ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه را تشکیل می دهند.

به احتمال زیاد سامسونگ این محصول را در ماه اکتبر در بازار کشور های چین و ویتنام عرضه خواهد کرد. هنوز در مورد ارائه جهانی این میان رده اطلاعاتی منتشر نگشته است.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.