۰

واکنش ساعت سازان بزرگ جهان به ساعت هوشمند اپل

بازدید 1030

همانطور که می دانید کمپانی اپل به تازگی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که در این میان ساعت اپل جدیدترین محصولی است که این کمپانی به بازار عرضه کرده است.
apple-watch-digital-crown-580-90
همیشه گمانه زنی های زیادی درباره ساعت اپل در بین کمپانی ها ، رسانه ها و مردم وجود داشت و حالا با آمدن این ساعت به بازار بیشتر ساعت سازان بزرگ درباره آن اظهار نظرهایی کرده اند و این گجت پوشیدنی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند که برخی از این نظرات را در زیر می خوانیم:
ژان کلود بیورJean-ClaudeBiver یکی از شخصیت های معروف و سرشناس دربین ساعت سازان سوئیسی که مدیر ارشد اجرایی، عضو هیئت مدیره و یکی از سهام داران کمپانی ساعت سازی هابلوت Hublot است و سابقه درخشانی در توانمند سازی قدرت کمپانی های امگا و بلنک پین که هر دو از کمپانی های زیر مجموعه ساعت سازی سواچ هستند دارد در خصوص ساعت هوشمند اپل این چنین گفته است: ظاهر این ساعت بسیار دلسرد کننده است، دارای هویتی ناچیز که طراحی آن بیشتر زنانه است و با زمان پیش نرفته است و فاقد جاذبه لازم برای جذب مصرف کننده است.
به گفته او ساعت اپل بیشتر شبیه به ساعت های هوشمندی است که قبل تر از این کمپانی های دیگر روانه بازار کرده اند و اگر بخواهیم کمی صادق باشیم گویی کمپانی اپل طراحی ساعت خود را به دست یک دانشجوی ترم اولی سپرده است!
jean-claude-biver-caviar-hublot-600x400
او گفته است : ما انتظار ساعتی بسیار پیشرفته تر و سبقت گرفته تر از دیگر ساعت های موجود را داشتیم با صفحه ای دایره ای شکل که لبه های آن به خوبی قوس دار باشد. این ساعت خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید از مد افتاده می شود.
بیور همچنین اظهار داشت: ما کالایی را لوکس و کم نظیر می نامیم که گذشت زمان شامل حالش نشود، سبک طراحی اش نادر و بیان گر پرستیژ و اعتبار بالایی باشد که متاسفانه این صفات را نمی توان به ساعت اپل نسبت داد.
البته ژان کلود بیور تنها کسی نیست که ساعت هوشمند اپل را دست کم گرفته است! چندی پیش نیز نیک هایک مدیر ارشد اجرایی کمپانی سواچ به رسانه های سوئیسی اعلام کرده بود که بزرگترین کمپانی ساعت سازی دنیا اصلا نگران آمدن ساعت هوشمند اپل به بازار نیست و حتی به صرف اینکه یک محصول فقط از لحاظ تکنولوژی قدرتمند باشد نیز هشدار داده بود.
الن اسپیندیAlain Spinedi یکی دیگر از مدیران اجرایی ساعت سازان بزرگ دنیا درباره ساعت اپل این چنین گفته است: به لحاظ ظاهرو طراحی ساعت اپل را نمی توان یک ساعت نامید بیشتر یک آیفون کوچک برای مچ دست شماست! شاید خیلی از مردم آن را در دست کنند و با آن به مسافرت بروند ولی نمی تواند جای ساعتی را بگیرد که شما در مراسم رسمی و یا مهمانی ها از آن استفاده می کنید.
پل هرزوگPaul Herzog مدیر کمپانی ساعت سازی، جواهرات و عطر فرانسوی وان کلیف اند آرپلزVan Cleef & Arpels نیز گفته است: مردم از کمپانی هایبزرگ انتظارات بیشتری دارند، محصولاتی با کیفیت ساخت و طراحی بالاتر و چیزی که آنها را یونیک و منحصر به فرد جلوه دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.