۰

مقایسه آیفون ۶ پلاس با گلکسی نوت ۴ و G3 ال جی

بازدید 1127

سرانجام دست روزگار اپل را مجبور به تولید یک اسمارت فون غول پیکر کرد.اپلی که سالها بر سهولت استفاده از تلفن همراه با یک دست تاکید داشت اکنون در مقابل درخواست کاربران خود سر تعظیم فرود آورده و با یک فبلت ۵.۵ اینچی به میدان آمده است.به هر حال آیفون همیشه آیفون است و یکی از غول های دنیای تلفن همراه.اما در این میدان هم اپل تنها نیست و با رقبای سرسختی روبرو است.

    “پیش از هر چیز لازم است که واژه‌ی فبلت را تعریف کنیم. فبلت به‌اصطلاح به گوشی‌هایی گفته می‌شود که ابعادی مشابه به تبلت‌ها دارند و از دو واژه‌ی Phone و Tablet گرفته شده است.در واقع فبلت گجتی است بین تبلت و اسمارت فون فون.اولین بار این اصطلاح توسط سامسونگ و برای گوشی گلکسی نوت و به دلیل صفحه‌نمایش بسیار بزرگ آن گفته شد.”

آیفون ۶ پلاس

iphone-6-plus

این گوشی صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ رتینا اچ دی یا همان ۱۰۸۰p دارد . تراکم پیکسل ۴۰۰ppi و سیستم عامل iOS 8 , توانسته این گوشی با صفحه نمایش بزرگ را بسیار بی نظیر نشان دهد . پشت این گوشی از آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده تا استحکام و سختی خاص خود را داشته باشد .آیفون ۶ پلاس از پردازشگر ۶۴ بیتی A8 با فناوری ۲۰nm قدرت می گیرد . این فبلت علاوه بر استفاده از باند های LTE , از VoLTE ( خدمات صوتی بر روی باند LTE ) و Wi-Fi 802.11ac ( که گفته شده ۳ برابر WiFi آیفون ۵s سرعت دارد ) نیز بهره می برد . Wi-Fi Calling از ویژگی های جدیدیست , که فعلا در ایالات متحده آمریکا و اروپا کار می کند .

سامسونگ گلکسی نوت ۴

Samsung-Galaxy-Note-4-0
کمتر از یک هفته پیش، سامسونگ از چهارمین عضو خانواده‌ی نوت یعنی نوت۴ پرده‌برداری نمود. خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی نوت، همواره به عنوان برترین فبلت‌های بازار شناخته شده‌اند و نوت ۴ نیز از این قاعده مستثنا نیست. صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با دقت QHD، پردازنده‌ی بسیار قدرتمند، دوربین عالی و قلم هوشمند دیجیتالی با کاربردهای فراوان، تنها بخشی از مزایای این ابر گوشی عظیم‌الجثه محسوب می‌گردند. نوت ۴ بدون شک برترین رقیب آیفون ۶ پلاس محسوب می‌گردد.

LG G3

lg-g3

پرچم‌دار حال حاضر کمپانی LG یعنی G3 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است و صفحه‌ای هم اندازه با آیفون ۶ پلاس دارد. از مزایای G3 می‌توان به قاب بسیار باریک دور صفحه‌نمایش، دوربین عالی با فوکوس لیزری و دقت QHD اشاره نمود. G3 مسلما رقیبی سرسخت برای آیفون ۶ پلاس خواهد بود.

جدول مقایسه آیفون ۶ پلاس با گلکسی نوت ۴ و ال جی G3 :

iphone-6-plus-vs-galaxy-note-4-vs-lg-g3-1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.