۰

دوربین سونی با قابلیت نصب بر روی تلفن های هوشمند و لنزهای قابل تعویض

بازدید 1476

sony-smartshot-qx1-e-mount-2014-09-02-01

اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید شاید این وسیله برایتان جذابیت ویژه ای داشته باشد. سونی برای تلفن هوشمند شما یک سلاح واقعی ساخته. ابزاری برای عکسبرداری که می توانید بر روی تلفن هوشمندتان نصبش کنید.تصاویر این دوربین سونی به تازگی در سایت غیررسمی Xperia Blog منتشر شده اند. در این سایت چندین عکس از دوربین لنزی ILCE-QX1 منتشر شده که امکان نصب لنزهای جانبی بر روی آن وجود دارد. این گجت دوربینی در اندازه یک لنز و قابل نصب بر روی تلفن هوشمند است.

این می تواند شروع نسل جدیدی از دوربین ها در عرصه موازی با افزایش کیفیت دوربین های تلفن های هوشمند باشد. البته پیش از این نیز سونی مدل های QX10 و QX100 را برای نصب بر روی تلفن های هوشمند ساخته و عرضه کرده بود، اما لنز قابل تعویض در آنها در نظر گرفته نشده بود. مدل QX100 برگرفته از مدل رویایی RX100 است که البته با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می شود.

sony-smartshot-qx1-e-mount-2014-09-02-02

اما شایعاتی که فعلا در خصوص QX1 به گوش می رسد حاکی از سنسور بزرگتر (۲۶٫۷ میلیمتری) در آن و امکان تعویض لنزهای سازگار با سری E-Mount است. تا کنون جزئیات بیشتری در رابطه با این مدل منتشر نشده اما انتظار می رود امکان کنترل این دوربین و عکسبرداری با آن از طریق تلفن هوشمند برقرار باشد. همچنین به نظر میرسد که این دوربین از فضای حافظه مجزا نیز برخوردار باشد.

هنوز قیمتی برای این مدل اعلام نشده اما قاعدتا این مدل بخاطر امکان تعویض لنز باید با قیمتی بیشتر از QX100 که با لنز ثابت به فروش می رسد، عرضه شود. اما کسی چه می داند؟ شاید سونی قواعد را تغییر دهد!

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.