۰

خودرو خود را با Automatic هوشمند کرده و از طریق آیفون یا اندروید تحت نظر بگیرید

بازدید 993

اگر شما از طرفداران سفر هستید و می‌خواهید سفرهای خود را با استفاده از فناوری‌های نوین هر چه پربار تر کنید ابزاری که مشاهده می‌کنید یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید خودروی خود را بدل به خودرویی هوشمند و مدرن کنید. در ادامه با نیوز آی تی همراه باشید.

022d0735bae9f2f655b30f0833e75ce4_XL

این ابزار که محصول شرکت Automatic است می‌تواند مسیر سفر شما را دنبال کند و در طی آن میزان سوخت مصرفی را اندازه گیری کرده و شما را از اطلاعات مربوط به آن آگاه کند. تا کنون این ابزار تنها قادر به اتصال به دستگاه‌های iOS بود، اما اخیرا این شرکت اعلام کرده است که کاربران اندرویدی نیز از هم اکنون قادر به استفاده از این ابزار هستند. شما می‌توانید با استفاده از اپ اندرویدی این ابزار از حال خودروی خود آگاه شوید و اطلاعات آن را همواره در دسترس خود داشته باشید.

به عنوانی پاداشی برای کاربران اندرویدی که تا امروز منتظر دسترسی خوبه این ابزار بوده اند این کاربران به ویژگی‌های بیشتری نیز دسترسی خواهند داشت. این اپ می‌تواند تلفن هوشمند شما را در حین رانندگی به حالت سکوت در آورد و به تماس گیرنده از طریق پیامک اعلام کند که شما در حال رانندگی هستید. این قابلیت را به ویژگی ذخیره و انتقال اطلاعات مربوط به تصادف اضافه کنید تا از خودروی هوشمند خود هرچه بیشتر لذت ببرید، البته این تمامی ویژگی‌های این ابزار محسوب نمی‌شود.

این ابزار به شما کمک می‌کند تا خطرهای احتمالی دور بمانید و در صورتی که دچار تصادف شدید به سرعت به افراد مشخصی اطلاع رسانی شود.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.