۰

معرفی سوپر کیس فضایی Alienware Area 51 با طراحی شش ظلعی

بازدید 1061

Alienware تا پیش از خرید از سوی Dell در چند سال پیش، به طراحی‌های گیمینگ غیرمعمول شهرت داشت، اما پس از این خرید اندکی از این طراحی‌ها فاصله گرفت. البته این بدین معنا نیست که تاکنون محصولات هیجان انگیزی از این محصول در بازار ندیده‌ایم، ولی در سال‌های اخیر پرچم‌دار خود یعنی Area-51 را با تنها آپگریدهایی کوچک به جای تغییرات بنیادین به روز می‌کرد.

Alienware-Area-51-1-620x303

چنین سیاستی با آخرین آپگرید این شرکت کاملا رویه دیگری در پیش گرفته و می‌تواند چون همیشه خود را به نام یکه تاز طراحی‌های غیرمعمول دنیای گیمینگ به بازار بشناساند. تصاویری که می‌بینید آخرین آپگرید Area 51 می‌باشد که بیش از یک محصول زمینی گیمینگ به یک سفینه و یا تکه سنگ نقره ای فرازمینی شباهت دارد؛ درست مانند نام شرکت سازنده‌اش!

Alienware-Area-51-2-620x219

خود Alienware طراحی این محصول چشم نواز و بسیار جلب توجه کننده را «تثلیث» یا «سه تایی» نامیده و اعلام کرده که این طراحی تنها برای خوشایند چشم شما طراحی نشده و در واقع در پشت آن یک فکر مهندسی نیز خوابیده است.

این شرکت دو مزیت را برای این طراحی سه‌تایی عنوان کرده است. نخست بحث ارگونومیک آن است. با این طراحی نه تنها دسترسی به پورت‌های عقب کیس آسان تر است، بلکه دسترسی به پنل های کناری نیز به قصد انجام فرآیند آپگرید بسیار بهبود یافته است. مزیت دوم آن به سیستم خنک کنندگی آن باز می‌گردد. به ادعای Alienware در این طراحی ۶ وجهی میزان خروج هوای داغ حاصل از فعالیت‌های سنگین سخت افزاری بیشتر از گذشته خواهد بود.

Alienware-Area-51-3-620x361

اینتل دیروز به شکل رسمی آخرین پردازنده‌های خود هسول E را روانه بازار کرد و زمان کوتاهی پس از آن بود که فضایی Area 51 نیز به بازار معرفی شد. این محصول به پردازنده‌های مدل هشت هشت ای Core i7-5960X هسول E مجهز شده تا نهایت قدرت را برای کاربران فراهم کند. اگر چه این طراحی شش گوش مقداری از میزان فضای این کیس را کاهش داده است، با این حال Area 51 همچنان قادر است سه کارت گرافیک با حداکثر طول، تا ۵ حافظه SSD یا هارد درایو و یک منبع تغذیه ۱۵۰۰ واتی را در خود جای دهد.

این محصول هم اکنون قیمت گذاری نشده و زمان ورود آن به بازار نیز مشخص نیست، اما از همین حالا می‌توان استقبال بی نظیر از آن را می‌توان پیش‌بینی کرد.

منبع  :alienware

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.