۰

اعطای مجوز ارتقا شبکه ایرانسل به نسل های بالاتر و راه اندازی رسمی نسل۳و۴ ایرانسل

بازدید 1037

مجوز رسمی ارائه خدمات نسل‌های سه و بالاتر تلفن همراه امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتور دوم ارتباطی کشور ( ایرانسل ) اعطا شد. بر اساس این مجوز شرکت ایرانسل می تواند خدمات نسل جدید تلفن همراه را در سراسر کشور به مشترکان خود ارائه کند. این شرکت یک ماه پیش مجوز ارائه نسل جدید تلفن همراه را به صورت آزمایشی دریافت کرده بود . در این مراسم همچنین موافقتنامه ارتقاء پروانه و ارائه آزمایشی نسل جدید تلفن همراه ، میان شرکت همراه اول و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد .
تعرفه 3g ایرانسل
وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات در سخنانی در این مراسم با اشاره به اهمیت ارائه نسل های جدید تلفن همراه گفت : نسل های سوم و بالاتر تلفن همراه در گام نخست در مراکز استانها ، سپس در شهرهای بزرگ و در نهایت در سراسر کشور ارائه خواهد شد . محمود واعظی با بیان اینکه از شرکت های تلفن همراه خواست در ارائه نسل های جدید تلفن همراه در سراسر کشور سرعت ببخشند ، گفت : مردم در سراسر کشور این حق را دارند که از این خدمات جدید استفاده کنند و این موضوع نباید مطرح شود که همه امکانات مختص به تهران و مراکز استانهاست .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اعلام کرد : در مجوز های ارائه شده به اپراتورهای تلفن همراه تلاش شده ، خدمات ملاک قرار گیرد و محدودیت فناوری در این مجوزها برداشته شود . وی همچنین با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه اپراتورهای تلفن همراه برای ارائه نسل های تلفن همراه افزود : وزارت ارتباطات نیز تلاش خواهد کرد با افزایش سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات ، زمینه توسعه و افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز در این حوزه بوجود آورد .

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.