۰

یافتن دوستان جدید و گفتگو در محیطی سالم با Chatimity

بازدید 1304

تا زمانی که کاربران به دنبال راه‌های ارزان قیمت برای برقراری ارتباط و گفتگو با یکدیگر هستند، اینترنت با اختلاف زیاد یکه تازی می‌کند چرا که هزینه‌ی استفاده از آن به نسبت دیگر سرویس‌ها همانند تلفن بسیار ارزان قیمت‌تر و دامنه‌ی امکاناتش بسیار گسترده‌تر است. در نیوزآپ امروز قصد داریم اپلیکیشن Chatimity را به شما معرفی کنیم.

com.chatimity.android.chatimity

Chatimity نام اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند بتوانید دوستان جدیدی پیدا کرده و با آن‌ها به گفتگو بپردازید.

نکته‌ی جالب در مورد این اپ آن است که نظارت بر روی آن بسیار زیاد است. به این صورت که افرادی که اقدام به نوشتن متون زشت و ناپسند می‌کنند به صورت خودکار بلاک می‌شوند. همچنین اگر مشاهده کردید که طرف مقابل شما رفتار ناپسندی دارد می‌‌توانید با گزارش دادن، جلوی فعالیت وی را بگیرید.

اما تفاوت Chatimity با دیگر اپ‌ها و وب‌سایت‌های چت چیست؟ شاید بتوان یکی از برترین مزیت‌های این اپ را امکان پیدا کردن دوستان جدید دانست. سایر اپ‌ها نظیر فیسبوک، وایبر و لاین به شما این امکان را می‌دهند که با دوستان فعلی خود ارتباط برقرار نمایید، اما امکان پیدا کردن دوستان جدید در آن‌ها وجود ندارد. با استفاده از شماره تلفن همراه و موقعیت مکانی خود می‌توانید اتاق‌های گفتگوی مجازی راه‌اندازی کنید تا کسانی که در نزدیکی شما هستند در صورت تمایل به آن پیوسته و پس از آن می‌توانید به صورت گروهی یا خصوصی چت کنید.

chatimityapp

یکی از ویژگی‌های جالب این اپ امتیاز دادن به هر کاربر است. به این صورت که چنانچه هر کاربری از واژگان زشت و ناپسند استفاده کند یا نوع برخورد درستی نداشته باشد، امتیاز کمتری به وی تعلق می‌گیرد. همچنین اگر کاربران دیگر از وی شکایت کنند نیز امتیاز منفی خواهد گرفت. بنابراین برای پی بردن به شخصیت افراد نیازی نیست تا به طور کامل آن‌ها را بشناسید، کافی است نیم نگاهی به امتیاز وی بیاندازید تا متوجه کل موضوع شوید!

این اپ توسط دو تن از کارمندان سابق کمپانی گوگل ایجاد شده و تاکنون موفق شده ۸۵ درصد از کاربرانی که یکبار از آن استفاده کردند را مجددا به استفاده از Chatimity سوق دهد و در این بین یکی از رکورددارن محسوب می‌شود. از نظر عملکرد این اپ شبیه به اپلیکیشن‌های ویچت و بیتاک است.

این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل ویندوزفون، iOS و اندروید عرضه شده است.

همچنین می‌توانید از این سرویس از طریق مرورگر کروم نیز استفاده نمایید. صاحبان سایت‌ها با اضافه کردن افزونه‌ی مخصوص این سرویس به سایت خود می‌توانند امکان ایجاد اتاق گفتگوی آنلاین رایگان را به وب‌سایت خود اضافه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Chatimity مراجعه کنید.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون
دانلود از اپ استور اپل
دانلود از فروشگاه ویندوز فون

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.