۰

آیفون ۶ احتمالاً به باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود

بازدید 1322

با وجود اینکه براساس تصاویری که ماه گذشته از نسخه‌ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ به بیرون درز کرد، باتری ۱۸۲۰mAh را نشان می‌دادند، اما در تصاویر جدیدی که سایت چینی ESM-China منتشر کرده، باتری ۲۱۰۰mAh قابل مشاهده است که نسبت به باتری ۱۵۶۰mAh موجود در آیفون ۵s پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

iphone_6_battery_18102

منبعی که اطلاعات را در اختیار این سایت قرار داده با دسترسی به مرکز تهیه‌ی اجزای داخلی آیفون در چین تصویری از باتری منتشر شده‌ی قبلی فاش کرده که نشان می‌دهد تصویر قبلی باتری تست بوده و احتمالا با نسخه‌ی نهایی تفاوت خواهد داشت. ظرفیت ۲۱۰۰mAh کمتر از ظرفیت سامسونگ گلکسی S5 و اچ‌تی‌سی وان  M8 با ۲۸۰۰ و ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود؛ اما با هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار در گوشی‌های اپل و iOS 8 که برای آیفون ۶ بهینه شده،‌نباید عمر باتری کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشد.

طبق اطلاعات این منبع آیفون ۶ به سنسور رطوبت٬ دما و فشارسنج و همچنین لرزش‌گیر دیجیتال مجهز خواهد بود. علاوه بر این اپل در ساعت هوشمند iWatch سنسور نوری برای بررسی سرعت ضربان قلب و مقدار اکسیژن به کار خواهد برد.

شواهد نشان می‌دهند که اپل آیفون ۶ را در ۱۸ام شهریور معرفی خواهد کرد که یک هفته پس از آن در بازار توزیع خواهد شد. امکان معرفی آیفون ۵.۵ اینچ نیز وجود دارد که احتمالاً سال بعد تولید و عرضه خواهد شد. هر دو نوع آیفون از پردازنده‌ی جدید A8 استفاده خواهند کرد بدنه‌ی نازک‌تر و دوربین قوی‌تر از مشخصات نسل بعدی تلفن هوشمند اپل خواهد بود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.