۰

چگونه مخاطبین خود را بین دستگاه های مختلف اندرویدی جابجا کنیم!

بازدید 1381

سلام به شما دوستان خوبم! این روزها که بازارتعویض گوشی و تبلت بالاگرفته است کاربران نیاز مند آن هستند که راهی بیابند که مخاطبین خود را بین گوشی قدیمی و گوشی جدید جابجا کنند و نخواهند به طور دستی و وقت گیر با احتمال اشتباه بالا اقدام به وارد کردن نام و شماره تلفن کنند! از آنجا که دامنه ارتباط ها گسترش یافته هر فردی شاید بالغ بر ۵۰۰ کانتکت در سیستم خود داشته باشد که واقعا وارد کردن دستی هر کدام بسیار وقت شما را می گیرد!خب برای این کار در چند مرحله ساده به شما کمک می کنیم مخاطبین خود را همگام سازی کنید!

ابتدا به بخش مخاطبین خود بروید!

Sync Your Android Contacts1

در انجا مطابق عکس مخاطبین خود را exportنمایید! این کار مخاطبین شما را در یکی از دو نوع فایل  vCard یا  CSV ذخیره می کند!

حالا شما یک بک آپ از مخاطبین خود دارید. گام بعدی این است که اکانت جیمیل خود را باز کنید این مخاطبین را بدان import کنید! این کار را هم باید از بخش contact های جیمیل انجام دهید.

Sync Your Android Contacts2

حالا دیگر نیازی به گوشی قدیمی تان ندارید! گوشی جدیدتان را بردارید و گام های بعدی را دنبال کنید. وقت آن رسیده که تمام مخاطبین خود را از اکانت جیمیل به گوشی اندرویدی جدیدتان import کنید! برای این کار ابتدا اکانت جمیل یا گوگل خود را بر روی گوشی اندرویدی جدید معرفی کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید و بعد از sync کردن تمام مخاطبین گوگل یا همان جیمیلی تان روی گوشی جدید قرار خواهند گرفت!

Sync Your Android Contacts3

اما اگر اکانت جیمیل ندارید می توانید از این راه استفاده کنید!

زمانی که از اطلاعات و مخاطبین خود در گوشی قدیمی بک آپ گرفتید می توانید این فایل ذخیره شده در سیستم خود را به گوشی جدید وارد کنید!

Sync Your Android Contacts4

از حافظه موبایل خود می توانید گزینه ی import from storage را انتخاب کنید تا فایل مربوطه را که در سیستم خود ذخیره کرده اید وارد سیستم اندرویدی جدید خود کنید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.