۰

افزایش سرمایه‌گذاری سونی بر روی سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند

بازدید 1014

e193d88df392b7cd50fc99c35aaf2adc_XL
برای آن دسته از شما که اطلاع ندارید باید بگوییم که سنسور دوربین Sony هم‌اکنون نیز در مجموعه‌ی وسیعی از گوشی‌های هوشمند وجود دارد که علاوه بر تولیدات خود سونی، گوشی‌های مطرحی نظیر آیفون را نیز در بر می‌گیرد. این کمپانی ژاپنی تصمیم دارد مبلغ ۳۴۵ میلیون دلار را بر روی ارتقا و افزایش تولید سنسورهای دوربین خود سرمایه‌گذاری نماید.

 به نظر می‌رسد از نظر سونی، هنوز تولیدکنندگان بیشتری باید به استفاده از سنسورهای این شرکت روی آورند. این سرمایه‌گذاری، بر روی افزایش تولید سنسورهای دوربین این شرکت که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به کار گرفته می‌شوند متمرکز خواهد بود. همچنین جالب است بدانید که سونی اعلام کرده از این پس با تولیدکنندگان بیشتری وارد قرارداد خواهد شد تا سفارشات آن‌ها به منظور تولید سنسور دوربین جلویی دستگاه‌های هوشمند را عهده‌دار شود. می‌توان این رویکرد سونی را پاسخی به افزایش روزافزون محبوبیت تصاویر سلفی در نظر گرفت.

با در نظر گرفتن این مساله که در حال حاضر دوربین جلویی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها حتی به اندازه‌ی نصف دوربین پشتی آن‌ها نیز کیفیت ندارد، تلاش سونی برای تغییر این رویه منطقی جلوه خواهد کرد. در نهایت این افزایش تولید در دو کارخانه صورت خواهد پذیرفت؛  یکی از این کارخانه‌ها در قسمت جنوبی جزیره‌ی کیوشوی ژاپن قرار دارد و دیگری کارخانه‌ای در شمال غربی این کشور خواهد بود که مدتی پیش سونی نسبت به خرید آن از کمپانی رنسس الکترونیکز اقدام کرده بود. گفته می‌شود که اپل نیز نیم نگاهی به این کمپانی داشته است.

هنوز بطور مشخص نتیجه‌ی نهایی این سرمایه‌گذاری مشخص نیست اما اگر حاصل این اقدام، افزایش و بهبود کیفیت دوربین‌ها و تصاویر گرفته شده توسط آن‌ها باشد مسلما همه‌ی ما بی‌صبرانه به انتظار خواهیم نشست.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.