۰

اپلیکیشن های عالی و جدید برای دوربین گوشی های آیفون -نسخه ۲۰۱۴-

بازدید 1562

 عکاسی با گوشی های آیفون

فون ارنا. شرکت Apple به در اختیار داشتن غنی ترین اکوسیستم اپلیکشن مفتخر است. این شرکت ابتدا برنامه ها و بازی ها را تولید کرده و سپس آنها را بصورت انحصاری در فروشگاه برنامه های اپل به فروش می رساند. اما با وجود بیش از ۱ میلیون برنامه که در فهرست این فروشگاه قرار دارد، پیدا کردن برنامه های واقعاً ارزشمند و قابل توجه اندکی دشوار خواهد بود.به همین دلیل، ما ۱۰ مورد از بهترین و برترین برنامه های جدید برای دوربین Iphone را انتخاب کرده ایم که حقیقتاً به توسعه مهارت های عکاسی شما کمک کرده و باعث می شود بهترین نتیجه را بدست آورید. این فهرست نمونه های متنوعی از برنامه ها را شامل می شود، از برنامه های تک منظوره که تصاویر شما را به یک اثر هنری جذاب و ظاهر نقاشی های رنگ و روغن تبدیل می کند، تا برنامه هایی که با در اختیار داشتن قابلیت ذخیره سازی نامحدود ابر، از جدیدترین فناوری ها برای ارتقای تصاویر دوربین ها استفاده می کنند. برخی از این برنامه ها حاوی ابزارهای جامع و کاملی هستند که ظاهر عکس ها را تاحدود زیادی متحول می سازند.در ادامه، برخی از بهترین برنامه های عکاسی جدید ۲۰۱۴ را برای گوشی های آیفون مشاهده خواهید کرد.

[divider]

 [crp limit=”3″ heading=”1″ cache=”0″]

[divider]

۱٫ BrushStroke

دانلود برای  iPhone, iPad  با قیمت ۲٫۹۹ دلار

این برنامه تصاویری را که شما با استفاده از دوبین تلفن همراه خود گرفته اید، به نقاشی های رنگ روغن بسیار زیبا تبدیل کرده و دارای تنوع گسترده ای از بوم ها و سطوح نقاشی است.

۲٫ Skrwt

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۱٫۹۹ دلار

خطوط همگرا همواره یکی از مسائل مهم در عکاسی بوده اند. اما این برنامه باعث می شود که عکاسان دیگر دغدغه ای درباره رعایت آنها نداشته باشند. با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند اشتباهات چشم انداز افقی و عمودی را با چند حرکت ساده دست اصلاح کنند.

۳٫ Stackables

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۰٫۹۹ دلار

Stackables ایده لایه ها را برای گوشی های هوشمند آیفون به ارمغان می آورد، بدین صورت که شما می توانید تصاویرتان را بدون وارد آوردن هرگونه خدشه به تصویر اصلی ادیت کنید. این برنامه دارای گنجینه فوق العاده ای از انواع فیلترها و تاروپودهای مختلف است.

۴٫ StackMotion

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۲٫۹۹ دلار

یک کولاژساز فوق العاده که بواسطه قابلیت های منحصربفرد ترکیب تصاویر، باعث می شود تصاویر شخصی تان با ظاهری درخشان و برجسته نسبت به نمونه های مشابه برتری داشته باشند.

۵٫ Litely

دانلود برای iPhone, iPad (رایگان)

Litely با مجموعه ای از فیلترهای سینمایی همراه است که امکان تصویربرداری با ظاهری حرفه ای و سینمایی را برای کاربران فراهم می کند.

۶٫ FrontBack

دانلود برای iPhone, iPad (رایگان)

FrontBack یک ایده ساده را به زندگی هدیه می کند و آن، عکس گرفتن با دوربین جلو و عقب گوشی تلفن همراه و به اشتراک گذاری آنها در قالب یک تصویر واحد است.

۷٫ Halftone 2

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۱٫۹۹ دلار 

این برنامه تصاویر را به کتاب های کمیک و فیلم تبدیل می کند.

۸٫ Faded

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۰٫۹۹ دلار

یک برنامه تمام و کمال که جایگزین برنامه stock camera شده و به کاربر امکان می دهد با استفاده از ۴۶ فیلتر جذاب و خلاقانه و ۳۶ گزینه پولی دیگر، تصاویر خود را ویرایش کنید. بعد از ویرایش عکسها به هر سبکی که مایل بودید، تنها با یک اشاره از جلوه های تصویری موجود استفاده کرده، و فایل نهایی را ذخیره کنید.

۹٫ Image Blender

دانلود برای iPhone, iPad با قیمت ۲٫۹۹ دلار

یک نرم افزار ساده و خلاق برای ترکیب عکس ها با ماسک های متنوع و حالت های گوناگون ترکیب تصاویر بر روی دستگاه های آیفون و آیپد.

۱۰٫ Shutter

دانلود برای iPhone, iPad (رایگان)

شاتر در اصل ارایه دهنده یک رول نامحدود برای عکاسی با دوربین، همراه با مدیریت هوشمند ذخیره سازی تصاویر، امکان به اشتراک گذاری نامحدود، گزینه های فیلتر متعدد، مدیریت آلبوم و آپلود پس زمینه است.

۱۱٫ Moju

دانلود برای iPhone, iPad (رایگان)

Moju تاحدودی شبیه به Vine است اما فقط از نظر عکاسی و برای استفاده در عکس های متحرک. برای تهیه ۲۴ فریم پی در پی تنها کافیست بر روی سوژه متمرکز شده و عکس بگیرید. سپس، گزینه های pivot/twist در این دستگاه فریم ها را به تصاویر متحرک تبدیل می کنند.

منبع: phonearena.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.