۰

روسیه ترن هایی جدید با قابلیت های تکنولوژیک عرضه کرد.

بازدید 1123

بسیاری از ترن ها بیادماندنی و خاطره انگیز هستند.اما اکثر آنها الان وجود ندارند و جای خود را به ترن های پیشرفته تر همراه با فناوری های جدید داده اند.

russiaone

Batmobileاز این نوع ترن ها بشمار می آید، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید یک شیشه با خمیدگی به جلو طراحی گردیده است تا برای رفت و آمد از نقاط هاد به آسانی عبور کند. پانل های کامپوزیت استفاده شده در کابین های این ترن جایگزینی مناسب برای شیشه های شکستنی است که از LEDپویایی بهره می برد تا بتوان علاوه بر زیبایی ترن در پخش موزیک و تیزرهای تبلیغاتی استفاده گردند.علاوه بر اینها هر کابین شامل تهویه مطبوع و جداگانه،موقعیت یابGPS ، پورت USB3.0 است.

از دیگر خصوصیات این ترن استفاده از ریل های آنتی باکتریال است که با استفاده از تکنولوژی بیسیم وای فای آن را به حرکت در می آورد در واقع سطح زیرین ترن در هنگام حرکت با زمین ارتباط فیزیکی ندارد و از طریق Wi-Fi با ریل مرتبط است و آنرا به حرکت در می آورد که در نتیجه باعث کاهش لغزش و صدای ناهنجار می گردد.

روسیه درصدد است تا سال ۲۰۱۵ تعداد اندی از این دستگاه ها را به تولید در آورده که ابتدا در شهر های خود وسپس به آمریکا و شرق اروپا صادر کند. این ترن ها در واقع نشان غرور ملی روسیه است.

منبع: Engadget

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.