۰

تلویزیون خود را لوله کنید؛ ال جی نمایشگر های فوق انعطاف پذیر را معرفی کرد

بازدید 1232

آخرین بار که بحث نمایشگر های انعطاف پذیر و توانایی شرکت ها جهت استفاده از آن ها در محصولات به میان آمد، Samsung و LG دو دستگاه Galaxy Round و G Flex را معرفی نمودند تا صرفا قدرت و پیشرفت خود را در این زمینه به نمایش در آورند.

pepperflexible-rollable-oled-01mat800-1-w600

اکنون ال جی پا را فراتر گذاشته و تکنولوژی نمایشگر های انعطاف پذیر را وارد مرحله ای تازه کرده است. این شرکت به تازگی یک پنل ۱۸ اینچی OLED معرفی کرده که تنها ۳ سانتی متر ضخامت دارد و به لطف انعطاف بالا می تواند به راحتی لوله شود. ال جی در لایه پشتی این پنل به جای پلاستیک از پلی آمید استفاده کرده که همین موضوع بر روی انعطاف پذیری بیشتر دستگاه تاثیر بسزایی داشته است.

pepperflexible-rollable-oled-02mat800-1-w600

در کنار این نمایشگر منعطف، سازنده کره ای پنلی بسیار شفاف را نیز معرفی کرده. پنل جدید در مقایسه با نمایشگر های LCD امروزی تا ۳ سه برابر شفافیت بیشتری دارد و به لطف همین موضوع هنگامی که در تلویزیون قرار بگیرد می تواند تصاویر بسیار با کیفیت تری را در اختیار کاربر قرار دهد.

peppertransparent-oledmat800-1-w600

بیونگ کنگ، مدیر بخش تحقیق و توسعه ال جی، امیدوار است که این شرکت با استفاده از پنل های شفاف و انعطاف پذیر تا سال ۲۰۱۷ تلویزیون هایی بزرگ تر از ۶۰ اینچ را به بازار عرضه کند و تحولی اساسی را در این صنعت رقم زند.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.