۰

آشنایی با کولر گازی زیبا و متفاوت سامسونگ

بازدید 1130

با کولر گازی زیبا و متفاوت سامسونگ آشنا شوید

تابستان فصلی است که بسیاری از خانواده ها بنا به نیاز خود اقدام به خرید کولرهای آبی و گازی می کنند. خرید کولر هم مانند دیگر اقلام باید با آگاهی کامل انجام شود. چرا که امروز برخلاف گذشته، محصولات بسیار متنوعی در هر زمینه ای وجود دارند.شرکت های زیادی در جهت آرامش و آسایش خانواده ها اقدام به تولید کولرهای متنوعی کرده اند. سامسونگ هم از جمله شرکت هایی است که نامی خوش در لوازم خانگی دارد. یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ، کولر گازی Q9000 است که ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به دیگر کولرهای گازی دارد. محصولی با ظاهری خاص و امکاناتی خاص تر.دفتر روابط عمومی سامسونگ، در مطلبی که در اختیار دیجیاتو قرار داده، ما را با Q9000 بیشتر آشنا می کند.

samsung-q9000 (2)

کولرهای گازی امروزه به یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده‌اند. توجه به امکانات و ویژگی‌های متفاوت کولرها، امری اثرگذار در روند خرید آنهاست، اما طراحی زیبا و چشمگیر نیز عامل مهم دیگری است که در انتخاب محصول تأثیرگذار است. کولر گازی ایستاده مدل کیو۹۰۰۰ (Q9000) محصولی جدید از خانواده سامسونگ برای زندگی مدرن است. طراحی زیبا و فناوری پیشرفته این کولر، آن را به محصولی متمایز و مناسب با ویژگی‏های منحصربه‌فرد بدل کرده است که نظر هر بیینده‌ای را که به زیبایی فضای خود توجه شایانی دارد، جلب خواهد کرد.

samsung-q9000 (10)

طراحی Q9000 تداعی ‏کننده بلندگوهای سینمای خانگی است و این ویژگی آن باعث شده به لوکس‏ترین فضاها نیز به راحتی راه پیدا کند. در ساخت این محصول علاوه بر ظاهر زیبا به میزان اشغال فضای محیطی توجه ویژه‌ای شده است. Q9000 با داشتن پایه‏ای کوچک (۳۶*۲۴ سانتی‏متر) تا ۵۷ درصد نسبت به مدل‏های مشابه سنتی فضای کم‏تری اشغال می‏کند. همچنین در طراحی بدنه آن توجه خاصی به زیبایی و فرم شده است. چرخش نرم فن‏ها و نور زیبایی که خلق می‏کند، علاوه بر ایجاد فضایی مطبوع و تلطیف هوا، جلوه بصری ویژه‏ای به محیط می‏بخشد.

samsung-q9000 (3)

در کولر گازی جدید سامسونگ از فناوری جدیدی به نام دکتر ویروس (Doctor Virus) برای تصفیه هوا استفاده شده است. به کمک این فناوری تا۹۰ درصد آلودگی‏های محیطی توسط قطعات پیشرفته Q9000 جذب و هوایی پاک و مطبوع فراهم می‏شود. به این ترتیب که باکتری‏ها و ویروس‏های مضر حتی آن‎ها که برای فیلترهای فیزیکی هم مقاوم هستند به بخار آب تبدیل می‏شوند و امکان رشد آلودگی‏ها (قارچ‏ها و میکروب‏ها) به حداقل می‏رسند. این فناوری منحصربه‌فرد تا به حال موفق به کسب جوایز جهانی معتبر بسیاری شده است.

samsung-q9000 (1)

از دیگر ویژگی‌های مهم کولر گازی Q9000 ، طراحی پره ‏ها با رعایت اصول آئرودینامیکی است که مصرف انرژی را به حداقل کاهش می‌دهد. همچنین اینورتر هوشمند این محصول به گونه‏ای است که در هفت حالت مختلف قابل برنامه‏ریزی است و باعث می‏شود تا ۵۰ درصد مصرف انرژی در مقایسه با مدل‏های ایستاده دیگر کاهش یابد.

samsung-q9000 (5)

فن‏های Q9000 این قابلیت را دارند تا با توجه به محیط، به صورت تکی یا با هم مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت کنترل مستقل فن‏ها، نقشی موثر در کاهش مصرف انرژی دارد و تا ۸۰ درصد انرژی را کاهش می‏دهد. این دستگاه به سه فن رو به جلو مجهز است که به طور مستقل از یکدیگر کار می‏کنند و به صورت چرخشی هوای مطبوع را انتشار می‏دهند. همچنین با الهام‏گیری از تکنولوژی روز دنیا که در صنعت هوایی و موتورهای جت پیاده می‏شود، دمای مطبوع ثابت نگه داشته شده و هوای پاک و عاری از آلودگی با مصرف حداقل انرژی مهیا می‏شود.

samsung-q9000 (9)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.