۰

گلچینی از ادعیه ماه رمضان در اپلیکیشن ماه رمضان

بازدید 1330

ماه مبارک رمضان با حال و هوای خودش همواره برای ما مسلمانان زیبا بوده و نواهای به‌یاد ماندنی از دعاهای مخصوص این ماه عزیز در ذهن ما نقش بسته است. در این روز‌ها که کم‌کم به ماه پربرکت رمضان نزدیک می‌شویم پس چه خوب است که اعمال این ماه را ‌فرا گرفته و بتوانیم به صورت کامل آنها را انجام دهیم تا بتوانیم از این ماه فیض کامل را ببریم.همه می‌دانیم که اعمال این ماه زیاد است و داشتن برنامه‌ای که تمامی اعمال این ماه را به صورت قابل قبول و به راحتی در اختیار ما قرار دهد می‌تواند بسیار سودمند و مفید باشد. از این‌رو به نقد و بررسی برنامه «ماه رمضان» که به همت شرکت نرم‌افزاری اندیشه نو هگمتان تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است می‌پردازیم.

0.579154001311858729_jazzaab_ir

این برنامه‌ مجموعه‌ای از ادعیه و اعمال مخصوص ماه میهمانی خدا را به صورت طبقه بندی شده‌ای گرد‌آوری کرده است. پس از نصب این برنامه کاربر وارد صفحه‌ای می‌شود که با طراحی منظمی آن را به بخش‌های برنامه هدایت می‌کند. البته باید گفت که آیکون ورود به بخش ادعیه منتخب ماه مبارک رمضان که در این نرم‌افزار طراحی شده بهتر بود که با رنگی متفاوت و به‌صورت جذاب‌تری ایجاد می‌شد؛ چراکه طراحی آن به‌گونه‌ای محو است.

ماه رمضان

طراحی گرافیکی این برنامه زیبا و جذاب است به گونه‌ای که کاربر از آن لذت می برد. منوی شروع برنامه به خوبی طراحی شده و همراه با آیکون‌های زیبا چینش مناسبی دارد که در هر دو نمای افقی و عمودی به خوبی کار می‌کند اما این بخش‌ هم می‌توانست عنوان‌های هر بخش را نیز در بر داشته باشد تا کمک بیشتری به کاربر کند.

افکت‌های به کار رفته نیز چشم‌نواز هستند و به زیبایی برنامه افزوده‌اند و نشان از دقت و حسن سلیقه سازندگان برنامه دارند. از لحاظ دسترسی به بخش‌های مختلف این نرم‌افزار هم باید گفت که به مشکلی برنخواهید خورد چون همه چیز تفکیک شده و در سر جای خود قرار گرفته و حتی می‌‌‌توانید شماره صفحات را نیز مشاهده کنید.

درمورد فونت نیز نمی‌توان ایرادی گرفت چون زیبا و خوانا است و امکان تغییر رنگ و خود فونت نیز در برنامه گنجانده شده و خیال شما را بابت انتخاب یکی از فونت‌های نصب شده روی تلفن همراهتان راحت می‌کند.

ماه رمضان

در اپلیکیشن «ماه رمضان» همه چیز پیش بینی شده است. برای مثال راهنمای استفاده، جستجو در متن‌ها که به خوبی عمل می کند، امکانات تنظیم نوع و اندازه و رنگ فونت و حتی لیست مطالب برنامه نیز به خوبی تهیه شده که شامل دعای روزهای ماه مبارک رمضان، دعای جوشن کبیر، اعمال شب‌های قدر و… است.

در این برنامه شاهد امکاناتی هستیم که در کمتر برنامه‌ای وجود دارد. ازجمله این امکانات فیلتر کردن لیست و امکان به اشتراک گذاری و کپی کردن متن داخل حافظه و حتی ویرایش متن است که تمام این موارد با نگاه داشتن انگشت دست روی صفحه گوشی بر روی مطلب مورد نظر ظاهر می‌شود.

ماه رمضان

یکی از ویژگی‌های این برنامه قرار دادن صوت برخی از دعا‌ها از جمله، دعای سحر، دعای افطار و دعای سلامتی امام زمان است که جذابیت ویژه‌ای به آن می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت این برنامه از طریق این لینک اقدام کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.newsit.ir/tag/%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86″ target=”blank” ]تمامی مطالب مرتبط با ماه رمضان[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.