۰

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

بازدید 1264

بعد از اینکه شرکت اپل تبلت خود را وارد بازار کرد، طراحی و ظاهر تبلت ها به یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اثر گذار در فروش این محصولات تبدیل شد.در این گزارش تعدادی از سبک‌ترین، نازک‌ترین و در عین حال قدرتمندترین تبلت های بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

کلیه تبلت های این گزارش اندازه ای کوچک‌تر از ۸٫۹ اینج دارند.

آمازون Kindle Fire HDX

آمازون توانسته با سری کیندل خود نظر افراد بسیاری را به محصولات خود جذب کند. مدل کیندل Fire HDX به صفحه نمایشی زیبا مجهز است و می‌تواند به خوب برای شما به کار بپردازد. ظاهر زیبای این دستگاه به علاوه باتری قدرتمند و همچنین مناسب بودن آن برای مطالعه باعث شده تا افراد بسیاری به جای تهیه تبلت های معمول این دستگاه را خریداری کنند.

با این حال در نظر داشته باشید که این دستگاه از سیستم عامل‌های معمول ویندوز و آندروید استفاده نمی‌کند و به همین دلیل بانک نرم افزاری آن محدود تر از سایر دستگاه های معمول است.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

گوگل Nexus 7

گوگل هنگامی که با تبلت نکسوس ۷ وارد بازار شد توانست به سرعت در بازار به محبوبیت دست یابد. این دستگاه از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و می‌توانست به خوبی پاسخ گوی استفاده های روزمره باشد، علاوه بر آن قیمتی بسیار پایین از حد معمول نیز داشت که به هرچه محبوبیت بیشتر این محصول کمک کرد.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

اپل iPad Mini

ساخت دستگاه آیپد باعث شد تا تبلت ها در میان مردم شناخته شوند. آیپد مینی مدل کوچک‌تر این دستگاه است که می‌تواند به خوبی پاسخ گوی نیاز افراد بسیاری باشد. این دستگاه به سخت افزاری قدرتمند مجهز است و از طراحی و ساخت زیبایی نیز برخوردار است. اگر شما از محصولات پیشین شرکت اپل استفاده کرده باشید، بهترین انتخاب خرید برایتان آیپد است.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

سامسونگ Galaxy Tab Pro 8.4

تبلتی ۸٫۴۷ اینچی که صفحه نمایش آن از تمامی صفحات نمایش این فهرست بیشتر پیکسل دارد و می‌تواند کیفیتی بی نظیر را به شما ارایه دهد. این دستگاه به تعدادی از بهترین سخت افزارهای بازار تبلت ها موجود است و می‌تواند به راحتی پاسخ گوی کاربردهای روزمره باشد.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

سامسونگ Galaxy Tab S

جدیدترین محصول سامسونگ تبلتی است فوق‌العاده نازک و سبک که بر خلاف ظاهر پلاستیکی‌اش از سخت افزاری قدرتمند و توانا استفاده می‌کند. این دستگاه به صفحه نمایشی ۸٫۴ اینچی مجهز است که وزنی بسیار کمتر از حد معمول دارد.

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.