۰

تغییر نام فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ به Galaxy Apps

بازدید 1269

سامسونگ قرار است نام اپ استور خود را به “گلکسی اپس” تغییر دهد. همچنان که مصرف‌کنندگان بیشتر و بیشتر با سری گوشی‌های گلکسی شرکت سامسونگ آشنا می‌شوند، این شرکت تصمیم به ارائه سرویس‌های خود به شکلی متفاوت از سایر اپ استورها کرده است.اپ استور این شرکت که تا قبل از این به “سامسونگ اپ استور” معروف بود، در خبری که از سوی این شرکت اعلام شده است از تاریخ اول جولای همین سال به “گلکسی اپس” تغییر نام خواهد داد. پس اگر به یک مرتبه آیکون این برنامه از روی گوشی‌تان حذف شد، نگران نباشید.

Galaxy-Apps

این شرکت همچنین اعلام کرده است که در کنار تغییر نام این سرویس خود، طراحی و قالب اپ استور جدید نیز عوض خواهد شد و شما با شکل و شمایلی جدید و متفاوت از نسخه قبلی آن روبرو خواهید شد. ضمناً تمامی اپلیکیشن‌هایی که پیش‌ازاین در سامسونگ اپ استور ارائه می‌شدند نیز دوباره در گلکسی اپس ارائه خواهند شد.

شاید برای بیشتر کاربران این موضوع اهمیتی نداشته باشد. چراکه گوگل پلی استور شرکت گوگل همچنان غول اپلیکیشن‌های اندروید شناخته می‌شود که برای همه کاربران اندروید ازجمله کاربران شرکت سامسونگ نیز قابل‌دسترسی است.

به هر صورت این بسیار خوب است که سامسونگ درصدد گسترش اپ استور اختصاصی خود است؛ چراکه با ارائه محصولات جدید این شرکت تحت سیستم‌عامل اختصاصی خود به نام “تایزن”، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. چراکه ممکن است سامسونگ قصد هدایت بعضی کاربران خود از اندروید به گوشی‌های تحت سیستم‌عامل تایزن خود نماید و از آنجائی که هر دو سیستم‌عامل اندروید و تایزن به یکدیگر شباهت دارند و طرز کارکرد هر دو نیز شبیه هم است و اگر اپلیکیشن‌های معروف این شرکت برای هر دو سیستم‌عامل ارائه شوند. به‌این‌ترتیب سامسونگ می‌تواند با گوشی‌های تحت سیستم‌عامل تایزن خود حضور بهتر و موفق‌تری در بازار موبایل داشته باشد و این سیستم‌عامل را به شکلی جدی و قدرتمند گسترش دهد.

 منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.