۰

اپلیکیشن‌های اندرویدی مفید و کاربردی

بازدید 1234

در این بخش تصمیم گرفتیم برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی چند اپلیکیشن خوب و کاربردی معرفی کنیم که در صورت تمایل، آنها را دانلود و نصب کنند. به طور مثال، در این روزها که هوا خوب است و آدم دوست دارد زیاد سفر کند، برنامه ایرانی لذت سفر جدیدترین اطلاعات شهر ها و جاذبه های گردشگری در سراسر ایران را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لذت سفر

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن را می‌توانید در کافه بازار اندرویدی‌ها پیدا کنید. دانلود و نصب آن رایگان است و همان‌طور که از نامش پیدا است، در زمینه سیر و سفر است. این اپلیکیشن، ۳/۸ مگابایت حجم دارد و آخرین نسخه آن، ۳۴/۱ است.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای اندروید

برنامه لذت سفر، راهنمای گردشگری شما در هر کجای ایران است. با این برنامه کاربر آخرین اطلاعات شهرها و جاذبه‌های گردشگری را در اختیار دارد. همچنین می‌تواند اطلاعات هتل‌ها، فهرست اتاق‌ها و قیمت آنها را به صورت کاملا به‌روز در اختیار داشته باشد. حتی از طریق همین برنامه، هتل موردنظر را آنلاین رزرو کند. همچنین امکان پی‌گیری مراحل رزرو بصورت آنلاین نیز وجود دارد زیرا این برنامه به سامانه رزرواسیون مهر وصل است.

در طول سفر هم می‌توانید از طریق دسترسی به اینترنت، از «لذت سفر» بخواهید مسیر تردد شما را از مکانی که در آن هستید تا هتل، شهر و هر جاذبه گردشگری دیگر روی نقشه راهنمایی کند.


واژه‌یاب

قیمت: ۱۵۰۰ تومان

شاید شما هم در این شرایط گرفتار شده باشید که کلمه‌ای فارسی که زبان مادری تقریبا همه ما ایرانی‌ها است را بشنویم اما معنی آن را ندانیم. در این زمان است که باید اینترنت داشته باشید تا بتوانید از سایت لغت‌نامه دهخدا معنی آن را بیابید. اما دسترسی به کامپیوتر و اینترنت همیشه و همه‌جا ممکن نیست. برای اینکه در این شرایط خیلی ناامید نشوید، می‌توانید اپلیکیشن واژه‌یاب را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای اندروید

واژه‌یاب چندین لغت‌نامه فارسی دارد که به طور روزانه به‌روز رسانی می‌شود. البته برای استفاده از این لغت‌نامه دستگاه باید زبان فارسی را پشتیبانی کند. در ضمن، برای دسترسی کامل به همه لغت‌نامه‌ها باید دسترسی به اینترنت داشته باشید.

لغت‌نامه‌های این اپلیکیشن شامل، لغت‌نامه‌ها دهخدا، فرهنگ فارسی معین، فرهنگ لغت عمید، واژه‌نامه آزاد، اصطلاحات عامیانه، فرهنگ نام‌ها، لهجه و زبان و دیکشنری است. لغت نامه عمید در حال حاضر به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است.


Weather and Clock Widget Full 1.0.1

قیمت: رایگان

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock  را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید.

برای اجرای این برنامه به اندروید ۲/۲ و بالاتر نیاز دارید.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای اندروید


ASTRO File Manager with Cloud 4.4.592

قیمت: رایگان

فایل منیجر ASTRO یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات روی موبایل‌های اندروید است. این فایل منیجر رایگان به‌شما امکان مدیریت فایل‌های صوتی، تصویری و اسنادتان را می‌دهد. همچنین امکان بک‌آپ گیری از برنامه‌ها و دسترسی به همه‌ اطلاعات گوشی در هر قسمت از گوشی از دیگر امکانات این برنامه هست. همچنین امکان هماهنگ‌سازی با فضاهای ابری، همانند دراپ‌باکس و گوگل درایو از دیگر امکانات این برنامه است.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای اندروید

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.