۰

شرکت NEST امکان اتصال سایر سیستم ها را به محصولاتش فراهم کرد

بازدید 979

شرکت NEST امکان اتصال سایر سیستم ها را به محصولاتش فراهم کرد

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا با نام NEST آشنا هستید. این شرکت محصولاتی همچون ترموستات هوشمند و سنسور تشخیص دود را تولید می کند و پس خریداری شدندش توسط گوگل، اکنون می خواهد نقشی پر رنگ تر را در رقابت خانه های هوشمند ایفا نماید.مسئولان نست به تازگی درب های محصولات خود را بر روی توسعه دهندگان گشوده اند و با عرضه برنامه ای مخصوص و API ویژه، ترتیبی داده اند تا دیگر تولید کنندگان قادر باشند سیستم های خود را به نست متصل کنند.نست برای اینکه اهمیت قابلیت اتصال سیستم خود را نشان دهد، در همین ابتدای کار شرکایی را برای مجموعه خود در نظر گرفته است. مرسدس بنز به عنوان یکی از شرکا، به شما این امکان را می دهد تا از داخل خودرو تنظیمات ترموستات را در دست گیرید و بدین وسیله زمانی که به خانه می رسید، با دمایی مطلوب روبرو گردید.

NEST ترموستات هوشمند

کمپانی استرالیایی Lifx یکی دیگر از مجموعه هایی است که تلاش کرده محصولات خود را به نست متصل نماید. این شرکت که لامپ هایی هوشمند تولید می کند، با اتصال به سیستم تشخیص دود نست، در هنگام خطر رنگ لامپ های خود را به قرمز تغییر می دهد. رنگ قرمز در بین دود راحت تر دیده می شود و همچنین برای افرادی که مشکل شنوایی دارند، زنگ هشداری دیداری به حساب می آید.

نست حتی از سیستم اتوماسیون IFTTT هم بهره گرفته است. اتصال به این سیستم، امکان ایجاد تنظیمات متعددی را برای کاربر به همراه می آورد. برای مثال شما می توانید تعیین کنید تا هنگام تشخیص دود و آتش سوزی، موبایلتان به صورت خودکار پیامکی را به شماره همسایه ارسال نماید و از این طریق از او درخواست کمک به عمل آورد.نست در حالی سیستم اتصال جدیدش را امروز معرفی کرد که کنفرانس گوگل فردا شب به وقوع می پیوندد. حال باید منتظر ماند و دید لری پیج و یارانش چه برنامه های دیگری را برای خانه های هوشمند در سر می پرورانند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.