۰

تلفن فایرفون آمازون، هر آنچه در اطراف شماست را تشخیص می‌دهد

بازدید 1119

تلفن Fire Phone آمازون که دقایقی پیش در کنفرانس رسمی این شرکت معرفی گردید، دارای سرویس خاصی به نام Firefly است که قادر است اشیاء اطراف کاربر و همچنین محتوای در حال پخش در محیط مانند موزیک و فیلم را تشخیص دهد.جف بزوس، مدیر عامل آمازون، امروز از تلفن فایرفون رونمایی کرد و درباره چندین سرویس بعضاً عجیب و جدید آن نیز اطلاعاتی را ارائه کرد. یکی از قابلیت‌های جدید این تلفن، فایرفلای نام دارد. این قابلیت به کاربر کمک می کند که ۱۰۰ میلیون آیتم مختلف را تشخیص داده و در صورت تمایل برای خرید این آیتم‌ها از فروشگاه آمازون اقدام کند.

تلفن آمازون

فرض کنید در تاکسی نشسته‌اید و یک موزیک پخش می‌شود؛ می‌توانید به کمک فایرفلای، موزیک در حال پخش را تشخیص داده و اگر این موزیک در فروشگاه آمازون وجود داشته باشد، آن را مستقیم خریداری کنید. این موضوع در باره محتوای تصویری مانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نیز صادق است.علاوه بر این، به کمک فایرفلای می‌توان کدهای QR، کاور DVD یا کتاب را اسکن کرد تا اطلاعات مربوط به آن توسط فایرفلای تشخیص داده شده و بر روی صفحه‌ی تلفن نمایش داده شود. کاربر می‌تواند این محصولات را نیز پس از اسکن در فروشگاه آمازون مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کند.

مدیرعامل آمازون در کنفرانس معرفی اولین تلفن‌هوشمند این شرکت گفت که قصد دارد تا فایرفلای را به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل کند تا آن‌ها بتوانند از این گوشی‌هوشمند در مکان‌های مختلف استفاده کنند. او همچنین گفت که SDK مربوط به فایرفلای را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا از توانایی این سرویس برای تشخیص متون، صدا و موارد دیگر در محصولات خود بهره ببرند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.