چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۹۳ - ۰۴:۰۶

گروه آیسا

شرکت  پویاسازان

مشترکان رایتل با مشکل خارج شدن سیم‌کارت از شبکه و پیغام no service مواجه هستند؛ این مشکل به طور متناوب برای مشترکان این اپراتور ایجاد و رفع می‌‌شود. نمایش پیغام «رومینگ داده را فعال کنید» نشان از افتتاح رومینگ ملی دارد اما برخی می‌گویند تاثیری در کیفیت آنتن‌دهی احساس نکرده‌اند. دو روز پیش در هنگام افتتاح رومینگ ملی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که طی یک روز با افتتاح این طرح، ۸ هزار رایتلی از آنتن‌های همراه اول و ۵ هزار نفر از آنتن‌های ایرانسل استفاده کرده‌اند.با این حال برخی مشترکان تهرانی رایتل عنوان می‌کنند که تغییری در وضعیت آنتن‌دهی احساس نکرده‌اند. یکی از مشترکان می‌گوید: در منطقه سکونت‌شان همچنان آنتن‌دهی رایتل بد است و همچنان در مترو سیم‌کارت رایتل کاملا no service می‌شود.همچنین مشترکان رایتلی عنوان می‌کنند که مدتی است با مشکل خارج شدن سیم‌کارت از شبکه و پیغام no service مواجه‌اند؛ این مشکل به طور متناوب برای مشترکان این اپراتور ایجاد و برطرف می‌‌شود.

رایتل
علاوه بر این از مشترکان این اپراتور شنیده می‌شود که چند هفته‌ای است سطح آنتن‌دهی این اپراتور از گذشته کمتر شده است؛ برای مثال در نقاطی که قبلا رایتل آنتن کامل داشته اکنون آنتن ضعیف دارد یا آنتن قطع و وصل می‌شود.از سوی دیگر برخی مشترکان این اپراتور نیز رضایت خود را از وضعیت آنتن دهی رایتل اعلام کردند.

آنها همچنین اعلام می‌کنند که از دو روز گذشته در مقاطعی با اختلال در سرویس دیتای این اپراتور مواجه می‌شوند که در این زمان پیغامی مبنی بر «رومینگ داده را فعال کنید» روی گوشی نمایش داده می‌شود که با فعال کردن رومینگ داده اختلال برطرف می‌شود.نمایش پیغام «رومینگ داده» از افتتاح رومینگ ملی و البته ضعف ملموس پوشش شبکه رایتل در سطح شهر و نیاز به استفاده از آنتن‌های اپراتورهای دیگر حکایت دارد.
در پیگیری ضعف آنتن دهی و علت نمایش پیغام no service، از رایتل،این اپراتور با رد هرگونه ضعف پوشش در سطح تهران، اعلام کرد: پوشش شبکه رایتل در تهران کامل است و اگر چنین موردی وجود دارد، حتما مورد خاص بوده و مشترکان در مواجهه با این موارد می توانند به شرکت اطلاع دهند و توسط اپراتور بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi