۰

برترین اپلیکیشن‌های رایگان جام جهانی فوتبال برزیل

بازدید 1385

جام جهانی فوتبال برزیل

جام جهانی برزیل تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و ما در این مطلب قصد داریم به بررسی برترین اپلیکیشن‌های تلفن همراه در این زمینه و در دو پلتفرم iOS و اندروید بپردازیم که البته همگی آنها از مزیت رایگان بودن برخوردار هستند.

اپلیکیشن رسمی فیفا Official FIFA App

 

FIFA-Official-App

توسعه دهنده: فیفا
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی و…
قیمت: رایگان

فدراسیون جهانی فوتبال از برنامه رسمی خود برای رقابت های ۲۰۱۴ رونمایی کرد که شامل جدیدترین اخبار جام جهانی به همراه توانایی جستجوی اطلاعات در مورد مربیان و بازیکنان ۳۲ تیم و یک برنامه کامل از تمام ۶۴ مسابقه برنامه‌ریزی شده است که با به‌روز رسانی جدید، دقیقه به دقیقه در جریان جدیدترین اطلاعات و آمار و ارقام قرار خواهید گرفت.
البته این برنامه در دستگاه های اندرویدی دارای بازدهی مطلوب نبوده و بازخوردهای منفی در گوگل‌پلی دریافت کرده که امیدواریم تا قبل از آغاز جام جهانی مشکلات نسخه اندروید آن نیز برطرف شود.

Bazaar-Badge-GreenDownload-from-app-store


اپلیکیشن Forza Football

Forza-Football-App

توسعه دهنده: FootballAddicts AB
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی و…
قیمت: رایگان

این برنامه دارای به‌روز رسانی نتایج و آمار است و در ضمن طرفداران این امکان را دارند تا تیم مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک گذارند و همچنین سایرین را از نظرات و ایده‌های خود آگاه کنند.
به عنوان مثال شما می‌توانید بگویید که به مربی یا مدیر تیم خود ایمان دارید و نتایج تیم‌های خاص، بازیکنان و یا مسابقات را در اولویت پیگیری به‌روز رسانی قرار دهید. برای جام جهانی ویژگی ‘live bracket’ نیز به این نرم‌افزار افزوده شده که یک اینفوگرافیک از نتایج در هر مرحله را در زمان واقعی به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید به صورت اینفوگرافیک سیر یک بازی را در طول ۹۰ دقیقه مشاهد کنید.

Bazaar-Badge-Green Download-from-app-store


اپلیکیشن  FootballAlbum

FootballAlbum-App

توسعه‌دهنده: Football Album Limited
پلتفرم: iOS و Android
زبان : انگلیسی و..
قیمت: رایگان

این اپلیکیشن در واقع یک شبکه اجتماغی متمرکز بر فوتبال است که به شما این امکان را می‌دهد تا خود را در بین گروه‌های طرفدار فوتبال بشناسانید و در ضمن با دوستان خود تشکیل آلبوم های مجازی را بدهید و توسط گروه‌های باشگاهی تقسیم‌بندی شوید.
هدف از این برنامه این است که به کاربران خود اجازه دهد فقط در مورد فوتبال به بحث با دوستان و سایرین بپردازند و در ضمن از آمار فوتبال همانند گلزنان، نتایج بازی‌ها و .. نیز با خبر شوند که به نوعی می‌توان آن را یک واتس اپ فوتبالی دانست.

Bazaar-Badge-Green Download-from-app-store


اپلیکیشن Fantasy iTeam

Fantasy-iTeam-App

توسعه دهنده: Fantasy iTeam Limited
پلتفرم: iOS و Android
زبان : انگلیسی
قیمت: رایگان

با این برنامه می‌توانید به ایجاد یک تیم فانتزی از هر یک از ۷۳۶ بازیکن از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی و بازی در برابر هزاران تیم فانتزی دیگر در سراسر جهان کنید که نسخه جام جهانی شامل آمار زنده، پخش در زمان واقعی و حتی قابلیت مقایسه است. هنگامی که شما تیم فانتزی خود را راه‌اندازی کردید می‌توانید لیگ‌های کوچکتر ایجاد کرده و به بازی برابر دیگران بپردازید و تا ۱۰ دقیقه قبل از شروع هر بازی به نقل و انتقالات نامحدود اقدام کنید.

Downlod-Google-Play   Download-from-app-store


اپلیکیشن SecondMic

SecondMic

توسعه دهنده: SecondMic
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی و…
قیمت: رایگان

یک برنامه مخصوص مفسری فوتبال همانطور که از نام آن پیداست به مانند یک شبکه اجتماعی کوچک امکان تفسیر بازی‌ها و عملکرد بازیکنان را با دوستانتان و سایر افراد عضو شبکه دارید. شما می‌توانید با تعامل افکار خود با دیگران، حتی یک کانال مخصوص تفسیرهای خود را نیز افتتاح کنید.

Download-from-app-store


اپلیکیشن BBC Sport

BBC-Sport

توسعه دهنده: Media Applications Technologies Limited
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی
قیمت: رایگان
بنگاه ه خبرپراکنی BBC برنامه ورزشی خود را به روز کرده است که شامل یک بخش اختصاصی برای جام جهانی ۲۰۱۴ است و کاربران امکان تنظیم گوشزد برای تیم های مورد علاقه خود را دارند که از ان جمله می توان به ترکیب دوتیم،خلاصه بازی، گل ها و نتیجه کلی اشاره کرد.
این نرم افزار دارای پوشش زنده ۳۱ مسابقه نیز است که این شرکت حقوق آنرا خریداری کرده است و بسته های تصویری به محض سوت پایان بازی ارائه می شود.
در ضمن بخشی به نام World Cup Breakfast که هر روز صبح برای دانلود و مطالعه آفلاین در دسترس است که شامل جدیدترین اخبار جام جهانی است.
Downlod-Google-Play Download-from-app-store


اپلیکیشن Sky Go

Sky-Go

پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی
قیمت: رایگان
شرکت ماهواره ای BSkyB اعلام کرد که شش کانال جدید ITV برای پوشش دهی بیشتر جام جهانی به این پکیج افزوده شده است که بدین معنی است که مشتریان این پکیج قادر به داشتن بهترین لحظات در هر زمان و در هر کجا خواهند بود.
Downlod-Google-Play Download-from-app-store


SportsYapper

SportsYapper
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی
قیمت: رایگان
یک برنامه شبکه اجتماعی برای ورزش که طرفداران می توانند با دوستان و همفکران خود به تبادل نظر بپردازند و در ضمن عکس و فیلم از جریان بازی ها را نیز به اشتراک گذاشته و نتایج بازی ها را با هم بررسی کنند.
در ضمن یک همکاری منحصر به فرد با ایستگاه رادیویی talkSPORT نیز برای جام جهانی ۲۰۱۴ امکان پذیر شده است که در این ایستگاه رادیویی طرفداران می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به نوعی با هم کل کل کنند.
Bazaar-Badge-Green Download-from-app-store


Travel Portuguese Futebol Edition

Travel-Portuguese
توسعه دهنده: Rosetta Stone
پلتفرم: iOS و Android
زبان: انگلیسی و …
قیمت: رایگان
جدیدترین سری از برنامه های آموزشی در سفر روزتا استون به طرفداران فوتبال کمک می کند تا با زبان پرتغالی در برزیل و برای دیدن مسابقات مشکلی نداشته باشند که از جمله مزایای این برنامه استفاده از واژگان کلیدی، عبارت و سایر موارد لازم وضروری برای استفاده در مواقع تفریح و بازی نیز است.
علاوه بر آموزش زبان، نرم افزار دارای ویژگی یک برنامه درسی زبان محلی است که به بازدید کنندگان کمک می‌کند که راه خود را در شهرهای مختلف میزبان مسابقات به خوبی پیدا کنند که البته شامل راهنمای سیستم حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها، هتل‌ها و جاذبه های توریستی در شهرهای مختلف برزیل نیز است.
Downlod-Google-Play Download-from-app-store


برنامه های فارسی زبان در آی تونز در مورد رقابت های جام جهانی وجود ندارد ولی در اندروید به لطف اوپن سورس بودن شاهد برنامه‌های فراوانی هستیم که در بازار با یک جستجوی کوچک یافت می‌شوند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.