۰

معرفی لپ‌تاپ هیبریدی ایسوس ترنسفورمر بوک V با قابلیت جداسازی تلفن‌هوشمند اندرویدی

بازدید 967

به‌نظر می‌رسد ایسوس علاقه‌ی عجیبی به تولید ابزار‌های هیبریدی دارد. در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ کمپانی ایسوس پرده از نوت‌بوک هیبریدی ویندوزی خود با قابلیت جداسازی تلفن‌هوشمند اندرویدی برداشت.

ترنسفورمربوک V

 ایسوس در این محصول یک تلفن‌هوشمند اندرویدی را در قلب لپ‌تاپ ویندوزی جای داده است. صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ/تبلت ۱۲٫۵ اینچ است که سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ روی پردازنده‌ی اینتلی آن قرار گرفته است. در کنار این لپ‌تاپ یک تلفن‌هوشمند ۵٫۵ اینچی شبیه به Zenfone نیز قرار گرفته است که با اندروید ۴٫۴ همراه شده است. این تلفن‌هوشمند اولین محصول اندرویدی است که با تراشه‌ی ۶۴ بیتی چهارهسته‌ای اینتل اتم از سری تراشه‌های مورفیلد همراه شده است. لازم‌به ذکر است که این تلفن‌هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های LTE را نیز دارا است. زمانی که تلفن‌هوشمند را در پشت لپ‌تاپ قرار می‌دهید، پنجره‌ای در ویندوز ۸ به نمایش اینترفیس تلفن‌هوشمند می‌پردازد که با کلیک روی آن می‌توانید لپ‌تاپ را به تبلتی غول‌پیکر اندرویدی تبدیل کنید. این محصول را می‌توان پنج حالت مختلف مورد استفاده قرار داد که شامل تبلت ویندوزی، لپ‌تاپ ویندوزی، تلفن‌هوشمند اندرویدی، تبلت اندرویدی و لپ‌تاپ اندرویدی است.

تبلت ۸۰۰ گرمی این ترنسفومربوک V با یک صفحه‌ی نمایش ۱۲٫۵ اینچی HD  از نوع، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۲۸ وات ساعتی همراه شده است که براساس اطلاعات ارائه شده قادر است تا انرژی این تبلت را برای ۱۰ ساعت وب‌گردی تامین کند.این تبلت با یک حافظه‌ی فلش ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است که می‌توان در صورت نیاز از هارد ۱ ترابایتی موجود در داک کیبرد بدون باتری نیز استفاده کرد. تلفن‌هوشمند دارای وزنی برابر ۱۴۰ گرم است که از یک باتری ۲,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.  همچنین باید به حافظه‌ی ۲ گیگابایتی این تلفن‌هوشمند در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی آن اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.newsit.ir/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C/computex-2014″ target=”blank” ]برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید. [/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.engadget.com/2014/06/02/asus-transformer-book-v-phone/” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.