۰

با باتری پشتیبان ضدآب زیر آب گوشی و تبلت خود را شارژ کنید

بازدید 1033

پاوربانک ضد آب

گوشی‌های ضد آب مثل برخی اکسپریاهای سونی و یا گلکسی اکتیوهای سامسونگ، محصولاتی هستند که علاوه بر حفظ اصول کلی طراحی سازنده، در برابر نفوذ آب یا گرد و غبار مقاوم هستند. به همین علت برخی افراد به خوبی از این گوشی‌ها استقبال می‌کنند چرا که مراقبت کمتری نیاز دارند. اما نظرتان در مورد باتری پشتیبان ضدآب چیست؟ در ادامه یکی از باتری‌های ضدآب برای شارژ گوشی را معرفی می‌کنیم.

گوشی‌ها و تبلت‌های ضد آب لزوماً برای عکاسی زیر آب به کار نمی‌روند بلکه هدف اصلی افزایش دوام گوشی برای زنده ماندن در شرایط سخت است. مثلاً اینکه با ریخته شدن ناگهانی نوشیدنی، مشکلی پیش نمی‌آید، یک ویژگی خوب برای افرادی است که در نگهداری از گوشی خود کمی بی‌دقت هستند.

مدتی است که باتری‌های اضافی برای شارژ کردن وسایل همراه در بازار دیده می‌شوند. باتری‌هایی که تحت عنوان پاور بَنک (همان پاور بانک مصطلح) یا باتری بک‌آپ به فروش می‌رسند و برای حل مشکل شارژ در مواقعی که استفاده از وسیله‌ی همراه، طولانی مدت و البته بیرون از منزل و محل کار است، بسیار مفید هستند.

در مورد باتری بک‌آپ هم اگر طراحی آن به صورت ضدآب باشد، خیالمان بابت مقاومت و دوام آن در شرایط سخت راحت است و به همین علت، باتری بک‌آپ ضد آب ۹۹٫۹۵ دلاری به نام Waterproof Backup Battery معرفی شده است. این باتری برای محافظت در برابر نفوذ آب به روش قالب‌گیری دو تزریقه تولید شده و طبق استاندارد، میزان مقاومت در برابر آب و گرد و غبار آن IP67 است. انیمیشن قالب‌گیری دو تزریقه که در گذشته در تولید کلیدهای کیبورد به وفور کاربرد داشته را اینجا ببینید. بخشی از قالب در یک مرحله‌ی تزریق پلاستیک پر می‌شود و بخش دیگر در مرحله‌ی بعدی و پس از چرخش قالب. در حقیقت قطعه‌ی پلاستیکی یا فلزی به عنوان هسته در کار باقی می‌ماند.

دو پورت USB و میکرویو‌اس‌بی در این محصول پیش‌بینی شده تا بتوان ۳ بار یک گوشی را با آن شارژ کرد، البته می‌توان ۲ بار یک تبلت مثل آیپد را شارژ نمود.خوشبختانه در آزمون عملی هم باتری سربلند از آب درآمده و می‌توان به کمک آن در عمق ۱ متری آب، به شارژ کردن گوشی ضدآبی مثل گلکسی اس ۵ اکتیو پرداخت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.