۰

کنترل دستگاه‌ها با آیفون با قابلیت Smart home اپل

بازدید 982

IMG_2841-1024.0_standard_640.0

 طبق گزارشات رسیده اپل در حال کار بر روی راهی است که به آیفون اجازه بدهد دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه را کنترل کند، اما گویا در ابتدای راه این تجربه کاربری بسیار محدود خواهد بود. قابلیت ” خانه هوشمند ” اپل که در آینده آماده خواهد شد، به صورت وسیع اجازه کنترل یک خانه را نمی‌دهد، اما در عوض تولید کننده‌های تولیدات هوشمند خانه می‌توانند تولیداتشات را برای هماهنگی با دستگاه‌های ios ثبت کنند.

قابلیت خانه هوشمند اپل قادر خواهد بود به وسیله برنامه‌های مشخص، بر بستر بلوتوث یا وای-فای  دیگر دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه را کنترل کند. احتمال دارد در رابط کاربری برنامه موجود برای کنترل دستگاه‌ها قابلیت کنترل صوتی هم موجود باشد اما گویا برای کار کردن با هر دستگاه باید یک برنامه خاص با هر دستگاه بهینه شود.

شاید این بتواند باعث شود ساخت خانه هوشمند ساده تر شود اما این هنوز از رویای ساخت خانه ای که بتوان با تلفن همراه کنترلش کرد خیلی فاصله داشته باشد. گویا قرار است اپل در رویداد بزرگ هفته آینده اش از آن پرده برداری کند. GigaOm که این گزارشات را منتشر کرده به اپل پیشنهاد می‌دهد تا در ارایه اولیه حداقل چند شریک تجاری داشته باشد تا محصولات آن‌ها با آیفون کنترل شوند.

نظر شما درباره ایجاد چنین برنامه و قابلیتی برای دستگاه‌های خانگی چیست؟

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.theverge.com/2014/5/29/5762364/apple-smart-home-features-reportedly-control-certified-products” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.