۰

عرضه گلکسی اس ۵ اکتیو با بدنه مقاوم‌ و ضد آب‌ برای شبکه AT&T

بازدید 1135

gs5active

سامسونگ قصد دارد نسخه مقاوم‌تر پرچم‌دار امسال خود را با نام Galaxy S5 Active روانه بازار کند. حال این کمپانی کره‌ای عرضه این تلفن از طریق شبکه AT&T را رسما تایید کرده و مشخصات فنی این تلفن را نیز منتشر نموده است. از نظر مشخصات سخت‌افزاری،‌گلکسی اس ۵ اکتیو در مقایسه با نسخه استاندارد گلکسی اس ۵، تفاوت چندانی نمی‌کند. این تلفن به صفحه نمایش ۵.۱ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p و دوربین ۱۶ مگاپیکسل تجهیز شده است. سنسورهای اثر انگشت خوان و ضربان قلب سنج نیز در این تلفن وجود دارند. از آنجایی که تلفن گلکسی اس ۵ نیز ضد آب است حالا ضد آب بودن نسخه اکتیو نمی‌تواند یک مزیت برای مشتری به شمار آید. اما این تلفن علاوه بر ضد آب بودن ضد شُک و ضد گرد و غبار است و مقاومت بیشتری در برابر ضربه‌های وارد شده، دارد.

از نظر دیگر مشخصات سخت‌افزاری مانند پردازنده و میزان حافظه رم نیز دو نسخه استاندارد و اکتیو گلکسی اس ۵ یکسان هستند. گلکسی اس ۵ اکتیو از پردازنده Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اندروید ۴.۴ کیت کت و دوربین جلو ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

این تلفن فعلا برای کاربران شبکه AT&T عرضه شده است و هنوز مشخص نیست، سامسونگ قصد ارایه آن در بازارهای مختلف جهان را دارد یا خیر. کاربران این شبکه مخابراتی می‌توانند با خرید گلکسی اس ۵ اکتیو، ۵۰ دلار تخفیف برای خرید دستبند ورزشی Gear Fit هدیه بگیرند.

تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو با قیمت ۲۰۰ دلار و طی یک قرارداد دو ساله از طریق AT&T به فروش می‌رسد.

 [button color=”red” size=”medium” link=”http://www.engadget.com/2014/05/30/galaxy-s5-active-official/” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.