۰

معرفی تبلت های جدید توشیبا با قیمتی بسیار مناسب

بازدید 1255

شرکت توشیبا پیش از این تبلت هایی با حاشیه صفحه نمایش کم، رزولوشن بالای صفحه نمایش و پردازنده قوی معرفی کرده بود اما حالا این شرکت قیمت پایین را هم به ویژگی های بالا اضافه کرده است تا افراد بیشتری توانایی خرید تبلت های این شرکت را داشته باشند.

   

توشیبا از تبلت های جدید خود پرده برداشته است، ۲ تبلت ۸ و ۱۰ اینچی ویندوزی با نام Encore 2 و یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی با نام Excite Go محصولات جدید توشیبا هستند که به تازگی معرفی شده اند. همانطور که در ابتدای این مطلب مطرح شد ویژگی بارز این تبلت ها قیمت بسیار مناسب آن ها است به طوری که قیمت تبلت ۸ اینچی از ۲۰۰ دلار و تبلت ۱۰ اینچی از ۲۷۰ دلار شروع می شود.

    

تبلت های ویندوزی توشیبا از پردازنده های ۴ هسته ای Atom اینتل و صفحه نمایش با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ برخوردارند. حالا اگر این تبلت ها را با مدل ۸ اینچی قبلی توشیبا که ۳۳۰ دلار قیمت داشت مقلیسه کنیم می بینیم که این شرکت توانسته است قیمت محصولات خود را به شکل چشم گیری کاهش دهد تا بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

         

توشیبا علاوه بر دو تبلت ویندوزی از یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی هم رونمایی کرد. این تبلت که Excite Go نام دارد با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه می شود و به رقیب اصلی HP 7 Plus که ۱۰۰ دلار قیمت دارد تبدیل می شود. این تبلت ارزان قیمت به اندروید ۴٫۴ کیت کت و پردازنده ی ۴ هسته ای Atom اینتل مجهز شده است. به گفته ی توشیبا این تبلت دارای عمر باتری بالایی می باشد به طوری که پاسخگوی تا ۸ ساعت استفاده مداوم از تبلت است. همچنین اپلیکیشن Office Suite pro که ۱۵ دلار قیمت دارد روی این تبلت به صورت پیش فرض نصب شده است. این تبلت دارای ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. اگر تصور می کنید که این میزان فضا برای ذخیره اطلاعات شما کافی نیست باید گفت که Excite Go دارای شیار میکرو SD است که از کارت های حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است که عالی به نظر نمی رسد اما با توجه به قیمت پایین این تبلت نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم.

توشیبا فروش این تبلت ها را از اوایل ماه جولای آغاز می کند.

    

منبع: engadget

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.