۰

اسباب بازی های خارق العاده که با گوشی کنترل می‌شوند!

بازدید 1253

به طور کل دو گروه اسباب بازی وجود دارند. آنهایی که مناسب برای کودکان هستند و آنهایی که برای بزرگسالان ساخته می‌شوند. این مطلب و اسباب بازی‌های درونش، قطعا به گروه دوم تعلق دارد. در این پست ۷ تا از جالب‌ترین اسباب بازی‌هایی را که با اسمارتفون به صورت بی‌سیم کنترل می‌شوند، انتخاب کرده‌ایم. چه در هوا و چه در زمین, این اسباب بازی‌ها لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

Smart Plane

SmartPlane

بی دلیل نیست که سازندگان این اسباب بازی را غیر قابل سقوط می‌نامند؛ زیرا SmartPlane قادر است موقعیت را آنالیز کرده و تنظیمات و اصلاحات لازم را در همان هنگام پرواز ایجاد کند و از سقوط جلوگیری نماید. به همین دلیل هم است که برای راندن این هواپیما نیاز به داشتن دکترا در علوم هوا نوردی ندارید. مخصوصا وقتی که می‌توانید تنها و با استفاده از یک برنامه در اسمارت آن را کنترل کنید. این هواپیما فعلا فقط با iOS سازگار است و پشتیبانی اندرویدی آن هم به زودی ارایه می‌شود.

Sphero 2.0

Sphero-2.0

با اسفرو آشنا شوید. از نظر ظاهری تنها یک توپ است، اما در درونش دارای یک موتور قدرتمند بوده که می‌تواند سرعت آن را تا ۷ فوت در ثانیه برساند. اسفرو یک اسباب بازی قابل برنامه ریزی است و کودکان ۸ ساله هم می‌توانند آن را برنامه ریزی کنند. در حال حاضر ۳۰ تا برنامه برای اسفرو موجود است که راه‌های بیشتری برای بازی را در اختیارتان می‌گذارد.

Griffin Moto TC Rally

Griffin-Moto-TC-Rally

این ماشین که قابلیت شارژ از طریق USB را دارد،  لذت رانندگی در دنیای واقعی و درون برنامه را با سنسورها ضربه‌ای که صدمات ناشی از دیگر رانندگان و موانع را نشان می‌دهد، فراهم می‌کند. می‌توانید با این ماشین خودتان بازی کنید یا اینکه با استفاده از ویژگی‌هایی که برنامه در اختیارتان می‌گذارد (توربو و حملات بصری) به مسابقه با دوستان‌تان مشغول شوید. این اسباب بازی با دستگاه‌های iOS سازگار است و از بلوتوث ۴٫۰ LE نیز پشتیبانی می‌کند.

Griffin Helo TC

Griffin-Helo-TC

این یک هلیکوپتر هوشمند بوده که برای بازی در خانه ساخته شده است. قابلیت کنترل شدن از یک برنامه  ویژه در اندروید و iOS را از طریق یک جوی استیک مجازی یا راهبر دارد. این برنامه می‌تواند سه برنامه پروازی را ذخیره کند تا خلبان دیگری بتواند از همان الگو استفاده کرده و هلیکوپتر خود را به پرواز در بیاورد.

Rover Revolutin

Rover-Revolution

جاسوسی کردن و پاییدن افراد با یکی از این اسباب بازی‌ها کار به مراتب ساده‌تری خواهد بود. این ماشین یک دوربین چرخشی با قابلیت دید در شب و محدوده دید ۱۵۰ فوتی دارد. دو سیستم عامل اندروید و iOS از برنامه کنترلی این ماشین پشتیبانی می‌کنند.

AR.Drone 2.0

AR.Drone-2.0

دیگر از این پیشرفته تر نمی‌شود! AR.Drone 2.0 مجهز به چهار موتور پروانه‌ای و یک دوربین با قابلیت پیشرفته عکس‌برداری و ویدئوهای اچ‌دی است. شگفت آور است که این گجت می‌تواند تا ارتفاع ۶۰۰ فوتی بالا برود. با برنامه در نظر گرفته شده برای این اسباب بازی، می‌توانید مسیرها را برایش برنامه ریزی کنید.

Olli

Ollie

آلی را هم سازنده اسفرو ساخته است و می‌تواند در سریع‌ترین حالت ممکن تا ۱۴ مایل در ساعت حرکت کند. به دلیل طراحی لوله‌ای که دارد، بسیار چابک است و قادر است تا به راحتی بچرخد و پرش‌های کوتاه انجام دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.