۰

درمان اعتیاد به فناوری با لباس های هوشمند

بازدید 965

1862_Big.jpg

آیا به گوشی هوشمند خود معتاد هستید؟ آیا با اتمام شارژ باتری فکر می کنید که راه ارتباطی تان با جهان خارج مسدود شده است؟ آیا تصور عدم دسترسی به گوشی هوشمندتان، شما را ناراحت و مضطرب می سازد؟ آیا با ایجاد هر مشکل کوچک و پیش پاافتاده برای اپراتور تلفن همراه، احساس ناتوانی و شکست می کنید؟ اگر به گوشی هوشمند خود معتاد هستید، یک راه برای خروج از حیطه کنترل شبکه مجازی داده ها وجود دارد. لباس هایی که کونیهیکو موریناگا، طراح ژاپنی، طراحی و تولید کرده است بار دیگر شما را با واقعیت های رنگی و حقیقی دنیای واقعیت آشتی خواهد داد. این خط تولید جدید که تمرکز: چرخ دنده های زندگی Trident نام دارد، شامل کت، پیراهن و شلوارهای ساخته شده از موادیست که مانع از عبور امواج رادیویی و رسیدن آنها به گوشی های هوشمند می شوند. همچنین سیگنال هایی که از تلفن همراه منتشر می شود، مانند گلوله ای که به جلیقه ضدگلوله خورد می کند، با برخورد به این لباس ها مسدود می شوند.

بعنوان مثال، زمانیکه گوشی تلفن در جیب شلوارتان باشد، ممکن است علاوه بر از بین رفتن دسترسی به خدمات شبکه، خود به خود خاموش بشود.

لازم به ذکر است که در طراحی و تولید این محصولات ویژگی های زیبایی شناسانه و دنیای مد کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، این محصولات هنوز به معرض فروش عمومی گذاشته نشده اند.

منبع

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.