۰

نحوه ارسال پیامک از کامپیوتر با بدون استفاده از موبایل

بازدید 1490

com.texty.sms

احتمالا برای همه پیش می آید که تلفن همراه خود را در خانه یا محل کار خود جا گذاشته باشید. از کجا متوجه شویم که چه کسانی با ما تماس گرفته اند؟چه پیامک های برای شما ارسال شده است؟در صورتی که از تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید راه حل شما سایت MightyText است.شما با استفاده از امکانات این سایت می توانید به دستگاه موبایل خود متصل شوید و از طریق آن پیامک بفرستید.اما روش استفاده از این سایت چگونه است؟پس با ما همراه باشید

نرم‌افزار MightyText مانند نرم‌افزار iMessage کار می‌کند، با این تفاوت که برای اندروید ساخته شده است.شما می‌توانید با کمک این برنامه، از کامپیوتر یا تبلت خود SMS ارسال کنید و از تماس‌های دریافتی خود نیز مطلع شوید. به این ترتیب حتی اگر گوشی خود را در منزل یا محل کارتان نیز جا بگذارید، دیگر نگران پیغام و تماس‌های دریافتی نخواهید بود.

توجه: برای استفاده از این برنامه نیاز به یک اکانت گوگل خواهید داشت.

قدم اول

mightytext setup1

ابتدا برنامه MightyText را از سایتیا بازار، بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود نصب کنید. سپس آن را باز کرده و اکانت گوگل خود را در آن وارد نموده و سپس دکمه Complete Setup را انتخاب کنید. در صفحه بعد، باید اختیاراتی به این برنامه بدهید.

قدم دوم

mightytext android

اکنون باید انتخاب کنید که چگونه از MightyText بر روی کامپیوتر یا تبلت خود استفاده کنید ، اگر به کار کردن با افزونه‌ها عادت دارید، می‌توانید افزونه MightyText را بر روی مرورگر کروم یا فایرفاکس خود نصب کنید.اما اگر تمایلی به استفاده از افزونه‌ها ندارید، باید از نرم‌افزار مبتنی بر وب MightyText استفاده کنید. اگر از مک استفاده می‌کنید، باید نرم‌افزار Growl Notifications را روی سیستم تان نصب کنید.

قدم سوم

اکنون می‌توانید به راحتی از کامپیوتر یا تلفن خود، پیامک ها را به شماره خود ارسال و دریافت کنید.

mightytext browser 610x419

اگر سری به Setting برنامه مبتنی بر وب MightyText بزنید، ویژگی‌های جذابی را مشاهده می‌کنید. از این دست می‌توان به قابلیت ارسال MMS و یا چگونگی نمایش اعلامیه هنگام دریافت SMS و تماس بر روی صفحه اشاره کرد.اگر شما هم از تایپ کردن SMS های زیاد با تلفن همراه خود به تنگ آمده‌اید، بد نیست این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کرده و به راحتی پیغام خود را در این برنامه تایپ کرده و یا از سایر سایت‌ها کپی کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.