۰

اپلیکیشن های کاربردی برای پیش‌بینی آب‌وهوا

بازدید 1000

1159

هنگام مسافرت به شهر یا کشورهای دیگر، آگاهی از شرایط آب‌وهوایی بسیار مهم است. شما باید بدانید چه نوع لباس هایی با خود بردارید و در صورت نیاز، وسایل دیگری همچون چتر یا کلاه داشته باشید. با توجه به این نیاز و با توجه به اینکه گوشی هوشمند موبایل وسیله ای است که تقریبا همه مردم در سرتاسر جهان دارند و همیشه هم همراه آنها است، ما ۵ اپلیکیشن کاربردی و مفید در زمینه آب‌وهوا را انتخاب کرده ایم تا در صورت تمایل دانلود و روی اسمارت‌فون خود نصب کنید.

Weathercube

قیمت: ۰٫۶۹ پوند –  آی‌تیونز

اگر تمایل دارید برنامه ای دانلود کنید که رابط کاربری ساده و بی دردسری داشته باشد، همین اپلیکیشن مناسب است. Weathercube، ۱٫۷ میلیون شهر و روستا را تحت پوشش خود دارد و  می تواند آب‌وهوا را به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی پیش‌بینی کند. این اپلیکیشن هیچ کلیدی ندارد و فقط با اشاره، نیشگون و ضربه روی نمایشگر کار می کند. کاربر می تواند رنگ و تِم برنامه را با توجه به سلیقه شخصی خود تغییر دهد.

[divider]

Yahoo! Weather

قیمت: رایگان – آی‌تیونز /  گوگل‌پلی

یاهو اصولا برای جست‌وجو و خبرخوانی شناخته شده است نه دانلود اپلیکیشن! اما این کمپانی قدیمی و بسیار مشهور، اپلیکیشن خوبی در زمینه هواشناسی و پیش‌بینی آب‌وهوا طراحی و عرضه کرده و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. البته، متاسفانه نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کپی غیرحرفه ای از نسخه آی‌فون است و عکس هایی مبتنی بر فلیکر از موقعیت مکانی کاربر دارد. این اپلیکیشن شرایط آب‌وهوایی را به طور ساعتی و هفتگی پیش‌بینی می کند و زمان طلوع و غروب خورشید و نقشه هم‌کنشی هم دارد.

badge-g

[divider]

AccuWeather

قیمت: رایگان – آی‌تیونز / گوگل‌پلی / ویندوزفون

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جایگزین برنامه آب‌وهوا در آی‌فون، AccuWeather است که نسخه های اندروید و ویندوزفون آن نیز موجود است. این اپلیکیشن، به طور دقیق و کاملا درست اطلاعات آب‌وهوایی را در اختیار کاربر قرار می دهد و استفاده آسانی نیز دارد. پیش گویی ساعتی، روزانه یا زمان های دورتر نیز برای این برنامه امکان پذیر است. همچنین، نقشه آب‌وهوایی بلادرنگ، ویدئو و اخبار هم دارد. این نام واقعا برازنده این اپلیکیشن است زیرا هر ۵ دقیقه یک بار به‌روزرسانی می شود. البته تبلیغات داخل این برنامه کمی آزار دهنده هستند که می توانید با پرداخت ماهانه ۱٫۹۹ پوند در ماه آنها را حذف کنید.

[divider]

Haze

قیمت: ۱٫۹۹ پوند – آی‌تیونز

کاربرانی که زیبایی را تحسین می کنند، بدون شک عاشق Haze خواهند شد. این اپلیکیشن از نظر دیداری و شنیداری بسیار قابل توجه طراحی شده است. کاربر می تواند با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست میان سه نمایشگر حرکت کند و در هر صفحه اطلاعات متفاوتی (همچون طلوع، غروب، دما، رطوبت و …) از شرایط آب‌وهوایی دریافت کند. یا می توان انگشت را به سمت پایین کشید تا ۵ روز آینده را پیش بینی کند.

[divider]

Weather Flow

قیمت: ۱٫۲۹ / ۱٫۴۹ پوند – گوگل‌پلی / ویندوزفون

اپلیکیشن های پولی زیادی در زمینه آب‌وهوا برای سیستم‌عامل ویندوزفون وجود ندارد. با توجه به این محدودیت، Weather Flow با اینکه امکانات زیادی ندارد را در اینجا معرفی کرده ایم. البته منظور این نیست که این برنامه ارزشمند و کاربردی نیست. این اپلیکیشن اطلاعات مختلف را در چندین صفحه به کاربر نمایش می دهد و از کاشی های زنده ویندوزفون نیز پشتیبانی می کند. باید بدانید این برنامه، نسخه اندرویدی نیز دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.