۰

لپ‌تاپ U21MD گیگابایت با صفحه نمایش چندلمسی

بازدید 995

U21MD

گیگیابایت در نمایشگاه CES 2014 هم با مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدیدی خود وارد میدان شده که قبلاً از لپ‌تاپ رده اول Aorus این کمپانی برایتان گفتیم. امروز مدل دیگری را بررسی می‌کنیم که سخت‌افزار چندان قدتمندی ندارد ولیکن یک لپ‌تاپ ۳ کاره است که صفحه‌نمایش آن در حالت‌های مختلف قرار می‌گیرد. با ما باشید.

U21MD صفحه نمایش فول اچ‌دی ندارد، پردازنده‌ی قدرتمند ۴ هسته‌ای و دو کارت گرافیک هم ندارد، درست بر عکس Aorus است ولیکن یک لپ‌تاپ ۳ کاره‌ی ۱۱٫۶ اینچی است که به هر شکلی می‌توان از آن استفاده کرد که صفحه نمایش آن از نوع چند لمسی است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی دارد. فضای ذخیره‌سازی آن ترکیبی از SSD و HDD است، ۱ ترابایت هارد دیسک و نهایتاً یک SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت که واسط ارتباطی آن mSATA یا مینی‌ساتا است. بنابراین سرعت آن نسبتاً بالاست.

Gigabyte-Announces-U21MD-3in1-Laptop-Desktop-3

در این لپ‌تاپ پورت USB 3.0، خروجی HDMI، تکنولوژی صوتی Dolby Home Theater v4 و در نهایت صفحه کلیدی با نور پس‌زمینه هم به چشم می‌خورد.ابعاد U21MD به ترتیب ۲۹۸ در ۲۲۶ در ۲۰ میلی‌متر است و وزن آن ۱۳۹۰ گرم است که البته اگر SSD هم روی آن نصب شود به ۱۴۹۰ گرم می‌رسد.کامل‌کننده‌ی U21MD داک D21 گیگابایت است که به کمک آن می‌توان از لپ‌تاپ به صورت دسکتاپ استفاده کرد. به کمک این داک اتصال موس و کیبورد امکان‌پذیر می‌شود و علاوه بر این پورت‌های USB و HDMI و در نهایت اسپیکر هم اضافه می‌شوند.

Gigabyte-Announces-U21MD-3in1-Laptop-Desktop-2

گیگابایت هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این دو محصول اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.