۰

معرفی جدیدترین برنامه‌های ویژه سیستم‌عامل اندروید، ios

Tunester: پخش کنند موسیقی متفاوت
بازدید 1111

چند روزی است که صحبت از رفع  تحریم‌های اینترنتی از سوی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانند گوگل، اپل و … شنیده می‌شود. هر چند این رفع تحریم‌ها جسته و گریخته است و به صورت گسترده هنوز کاربران ایرانی در دانلود نرم‌افزارها یا اپلیکیشن‌ها از سایت‌های آنلاین فروش این ابزارها مانند google play و apple store با مشکل مواجه هستند.حالا چه این تحریم‌های اینترنتی به صورت واقعی برداشته شود یا نه این روزها کاربران ایرانی به کمک فروشگاه‌های آنلاین ایرانی می‌توانند به اپ‌های مخصوص سیستم‌عامل اندروید و ios دسترسی پیدا کنند. اگر به دنبال اپ‌های جدید و پرکاربرد هستید، بهتر است با این گزارش همراه شوید. در این گزارش جدیدترین برنامه‌های ویژه سیستم‌عامل اندروید، ios   را به انتخاب سایت the next web معرفی می‌شوند.

 Tunester: پخش کنند موسیقی متفاوت

 Tunester: پخش کنند موسیقی متفاوت

Tunester: پخش کنند موسیقی متفاوت

 این اپلیکیشن یک پخش‌کننده موسیقی جدید  برای کاربران سیستم‌عامل آندرویدی است، اما این اپ با طراحی مینی‌مالیستی خود با دیگر اپ‌های پخش‌کننده موسیقی آندرویدی بسیار متفاوت است. Tunester یک پخش‌کننده موسیقی براساس ژست‌های حرکتی است که شما در آن نمی‌توانید یک لیست از آهنگ‌ها، خواننده و سبک مورد علاقه خود را به وجود بیاورید. تنها چیزی که از طریق این اپ پیش روی شما است یک لیست موسیقی بلند بالا است که براساس حروف الفبای نام خوانندگان مرتب شده است. هدف این اپ این است که با ساده‌ترین روش از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. با اسکرول کردن در صفحه این اپلیکیشن می‌توانید به جست‌وجو بپردازید و با کلیک روی خواننده دلخواه‌ خود به لیستی از موسیقی‌های وی دسترسی پیدا کنید. قیمت  این اپلیکیشن رایگان است.

Met: کنترل کودکان

Met

Met

 در حال حاضر استفاده از گوشی هوشمند و تبلت تنها محدود به بزرگسالان نیست و این روزها می توان کودکانی را دید که به جای اسباب‌بازی‌های متداول خود یکی از همین دستگاه‌ها را برای خود انتخاب کرده‌اند. با این شرایط کنترل آنها توسط والدینشان سخت می‌شود؛ چرا که به راحتی می‌توانند به انواع اپ‌ها و سایت‌های مختلف دسترسی داشته باشند. اما این اپ به کم کردن نگرانی والدین در این زمینه کمک می‌کند. Metacert در واقع برای محدود کردن دسترسی فرزندان توسط والدین به اپلیکیشن‌های خاص یا وب‌سایت‌های مختلف طراحی شده است. با کمک این اپ والدین می‌توانند دسترسی فرزندانشان به این ابزارهای دیجیتالی هنگام انجام تکالیف درسی و… محدود کنند. برای مثال اگر متوجه شده‌اید که  فرزندتان بیشتر وقت خود را پای شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و مشاهده ویدئوهای این سایت صرف می‌کند، شما می‌توانید در یک زمان مخصوص اجازه دسترسی وی را به این ویدئوها ندهید. البته این اپ رایگان به جز کاربران آندروید برای کاربران ios نیز در دسترس است.

 Dots: یک بازی اعتیادآور

این اپ در واقع همان بازی نقطه بازی قدیمی خودمان است که حالا در یک لباس تازه و در قالب یک اپلیکیشن وارد بازار شده است.  این بازی تا پیش از این تنها برای کاربران ios قابل دسترسی بود، اما حالا کاربران آندروید نیز امکان استفاده از آن را دارند. در این بازی شما باید نقطه‌های هم رنگ را به هم متصل کنید و با متصل کردن تعداد بیشتر نقاط همرنگ امتیاز بیشتری کسب کنید. امکان بازی و رقابت با دوستان به صورت آنلاین  و به اشتراک‌گذاری امتیازات از دیگر ویژگی‌های این اپ است. با این بازی حسابی سرگرم خواهید شد و گذشت زمان را متوجه نمی‌شوید پس مراقب از دست دادن زمان خود باشید.

Blipfoto: مجله عکاسی

Blipfoto

Blipfoto

 این اپلیکیشن یک برنامه جدید نیست و از سال ۲۰۰۴ و از طریق سایت  www.blipfoto.com در اختیار دوستداران دنیای عکاسی قرار داشته است. اما حالا و در ماه آگوست کاربران سیستم‌عامل آندروید و ios هم می‌توانند از اپ مخصوص این سایت استفاده کنند.Blipfoto به کاربرانش اجازه اشتراک‌گذاری عکس‌هایشان را از طریق این سایت می‌دهد، اما با این تفاوت که کاربران تنها امکان اجازه به اشتراک‌گذاری یک عکس را در روز دارند، البته این عکس‌ها هم حتما باید جدید باشد و کاربران اجازه انتشار  عکس‌های قدیمی و کپی را شده در این سایت ندارند.

 +Contacts: تماسی راحت با مخاطبان

+Contacts

+Contacts

+Contacts یک اپلیکیشن پیشرفته برای کاربران سیستم‌عامل آندروید و ios است که امکان همسان‌سازی (sync) دفترچه تلفن شما را با شبکه‌های اجتماعی می‌دهد. پس از نصب این اپ در گام نخست از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید دفترچه تلفن خود را با حساب کاربری خود در فیس‌بوک همسان کنید یا خیر. پس از تایید، می‌توانید مخاطبان خود را از هر طریقی مانند جست‌وجو براساس نام و شماره، لمس و نگه داشتن عکس مخاطب و… پیدا کنید و با او تماس بگیرید. همچنین این اپ این قابلیت را دارد که برای شما لیستی از مخاطبانی که بیشترین تماس را با آنها داشته‌اید بسازد تا به راحتی با آنها تماس بگیرید، البته این ویژگی تنها برای کاربران سیستم عامل ios است.

 DeskConnect: اشتراک‌گذاری فایل بین مک و آی‌فون

اگر لپ‌تاپ‌ شما مک است و گوشی همراهتان هم آی‌فون، این اپ مخصوص شما طراحی شده است. با کمک این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید فایل‌های مختلف  از لینک سایت گرفته تا عکس را بین مک  و آیفون خود به اشتراک بگذارید. در نسخه مک این اپ با یک کلیک ساده روی نوار بالایی صفحه

به راحتی می‌توانید تمام دستگاه‌های خود با سیستم ios،  را با حساب کاربری خود در DeskConnect همسان کنید. بنابراین اگر یک صفحه باز شده در مرورگر سافاری یا کروم دارید و می‌خواهید آن را مثلا به آیفون خود انتقال دهید، با یک کلیک روی آیکون این اپ می‌توانید url را به دستگاه موردنظر انتقال دهید.

 از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به اشتراک‌گذاری مسیر در گوگل مپ، اشتراک‌گذاری ایمیل یا هر اطلاعات دیگری اشاره کرد. همچنین این برنامه با برنامه Contacts در مک همگام می‌شود و این یعنی  شما می‌توانید مستقیما با آی‌فون خود با مخاطبان تماس بگیرید.

DuoVid، پخش همزمان دو ویدئو

با کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید دو فایل ویدئو را از طریق حافظه یا سایت یوتیوب به صورت همزمان پخش  و مشاهده کنید. شما می‌توانید ویدئوها را به طور همزمان ببینید یا یک فایل را نگه دارید و فایل ویدئویی دیگری مشاهده کنید. شاید فکر کنید این برنامه چه کاربردی می‌تواند داشته باشد، اما برای مثال برای یادگیری اینکه یک پیتزا چگونه درست می‌شود، در یک ویدئو می‌توانید طرز تهیه پیتزا را یاد بگیرید و در ویدئوی دیگر نیز طرز

خرد کردن خاص سبزی را آموزش ببینید.  این اپ تنها مخصوص سیستم عامل IOS  و قیمت آن ۶۹ یورو است.

Viz، به آسانی نمودار بکشید

Viz

Viz

اگر از کار با برنامه‌هایی مانند اکسل برای کشیدن نمودار و اشکال مختلف خسته شده‌اید و به دنبال راه‌ساده‌تری هستید، اپلیکیشن Viz را به شما معرفی می‌کنیم. این اپ که به تازگی وارد بازار شده تنها برای کاربران سیستم‌عامل ios در دسترس است. با این اپ به‌راحتی می‌توانید نمودار و اشکال مختلف را رسم کنید. کار با این اپ ساده است، کافی است با وارد کردن اطلاعات مورد نظر در این اپ نمودار مورد نظر خود را بسازید. در پایان نیز اگر از نتیجه راضی بودید، می‌توانید این نمودار را از طریق میل یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار دیگران بگذارید یا فایل را با فرمت GPEG ذخیره کنید.

 Mixbit: ویدئو بسازید

Mixbit

Mixbit

با این برنامه خارق‌العاده شما می‌توانید ویدئوهایی جالب را آنگونه که دوست دارید، بسازید. این اپ که توسط سازندگان سایت یوتیوب طراحی شده به شما امکان ساخت ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای را می‌دهد. این اپ تقریبا مانند ساخت ویدئو توسط سایت اینستاگرام است، با این تفاوت که شما علاوه بر ساخت یک ویدئو اجازه تغییر در ویدئوی افراد دیگر را هم دارید. Mixbit در حال حاضر برای کاربران IOS و اندروید در دسترس است

 News360: خبرخوان جدید

این اپ یک سرویس خبرخوان جدید تحت وب است که به تازگی اپ مخصوص آن برای سیستم‌عامل  IOS وارد بازار شده است.  این برنامه با داشتن موضوعات مختلف برای هر سلیقه‌ متفاوتی طراحی شده است. شما به کمک این سرویس به‌راحتی به اخبار و اطلاعات گوناگون دسترسی خواهید داشت، البته این برنامه هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و به‌زودی برای سیستم عامل آندروید و ویندوز ۸ ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.