۰

ضبط و نمایش تصاویر سه بعدی در آیفون با Poppy 3D Device

Poppy 3D Device
بازدید 2134

Poppy 3D Device

Poppy 3D Device

ابزار جانبی جدیدی با نام Poppy قرار است به آسانی امکان ضبط و تماشای ویدیو و فیلم های سه بعدی را به اسمارت فون اپلی شما اضافه کند.  Poppy 3D Device توسط اتان لاوری و جوی ایتزبرگ طراحی شده و اولین گجت دنیا است که می تواند آیفون و آیپاد شما را به یک دوربین ۳D تبدیل کند. این دستگاه با آیفون ۴ به بعد و آیپاد تاچ نسل پنجم قابل استفاده است. به محض اینکه اسمارت فون تان را درون آن قرار دهید، Poppy با استفاده از دوربین موبایل تان و  آینه های ویژه ای دو تصویر برجسته (stereographic) ضبط می کند. و هنگامی که به چشمی های دوتایی آن نگاه می کنید، لنزهای Poppy دو تصویر ضبط شده را در قالب یک عکس یا ویدیوی سه بعدی برجسته به نمایش می گذارند.

Poppy 3D Device

Poppy 3D Device

Poppy برای ثبت مراسمی چون عروسی و برنامه های ورزشی عالی است. و البته برای بازی با فرزندتان در مسافرت یا حیاط خانه هم خارق العاده به نظر می رسد. تصاویر و ویدیوهای ضبط شده با Poppy سه بعدی هستند. و تماشای آنها، همانند تجربه اتفاقات اصلی لذت بخش است!

Poppy 3D Device

Poppy 3D Device

تماشای محتوای سه بعدی با Poppy بسیار غنی تر و جذاب تر از کاربرد عینک های قرمز/آبی است. از آنجایی که یوتیوب ۳D هم از تکنولوژی برجسته سازی تصویری همانند Poppy بهره می برد، لذا تماشای آنها در این ابزار زیبا، تمام رنگی و با کیفیت سه بعدی HD خواهد بود. پروژه Poppy 3D Device اکنون در سایت Kickstarter به دنبال سرمایه گذار می گردد و با جذب سرمایه کافی، قرار است ایده اش را به مرحله تولید انبوه برساند. احتمالا این گجت جذاب از اواخر ۲۰۱۳ یا قیمت ۵۰ تا ۶۰ دلار به بازار عرضه می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.