۰

معرفی دوربین‌های ضدآب، ضدضربه به همراه قیمت

Canon Powershot D20
بازدید 1352

نیوزآی تی-ما چند دوربین ضدآب، ضدضربه، ضد غبار و ضد سرما برایتان انتخاب کرده ایم تا با کنار گذاشتن ترس و اضطراب از خیس شدن دوربین، از عکاسی و عکس‌های زیبای خود لذت ببرید. فصل تابستان نزدیک است و شوق دریا و آب تنی بسیاری از ما را به سمت شمال کشور می کشاند. اما برای ثبت لحظه های شاد خود در کنار ساحل یا حتی زیر آب باید دوربین ضدآب و ضد غبار داشته باشیم.به همین منظور ما چند دوربین ضدآب، ضدضربه، ضد غبار و ضد سرما برایتان انتخاب کرده ایم تا با کنار گذاشتن ترس و اضطراب از خیس شدن دوربین، از عکاسی و عکس‌های زیبای خود لذت ببرید.

Canon Powershot D20

Canon Powershot D20

حدود قیمت: ۲۹۰ دلار امریکا

هر بلایی می‌خواهید سر D20 بیاورید چون آخ هم نمی‌گوید. آن را تا عمق ۱۰ متر زیر آب ببرید، از ارتفاع یک ‌و نیم متری به پایین پرتاب کنید و حتی در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگه دارید. بله، سالم می‌ماند و عکس‌های زیبایی تحویلتان می‌دهد. این دوربین یکی از محصولات ضد آب، یخ، گرد و غبار و ضد ضربه کمپانی کانن است که می‌توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی به آن اعتماد کرد. از نظر خود کانن، D20 تقریبا فناناپذیر است. حسگر ۱۲ مگاپیکسل سیموس، حساسیت نوری ۳۲۰۰، زوم نوری ۵ برابر  و نمایشگر ال‌سی‌دی ۳ اینچ آن با کیفیت ۴۶۱ هزار نقطه‌ای از جمه امکانات D20 هستند. حالتSmart Auto  این دوربین به کاربر کمک می‌کند هنگام عکاسی مجبور به استفاده از تنظیمات دستی و وقت‌گیر نباشد. بالانس نور سفید، ردیاب حرکت و لرزش‌گیر تصویر از دیگر ویژگی‌های D20 هستند.

این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی را هم دارد. اگرچه کیفیت آن خیلی بالا نیست، کیفیت عکس‌هایش برای هر نوع آب و هوایی مطلوب به نظر می‌رسد.

Panasonic Lumix DMC-TS4

Panasonic Lumix DMC-TS4

Panasonic Lumix DMC-TS4

حدود قیمت: ۲۸۰ دلار امریکا

این دوربین زیبا و بسیار شیک نیازهای بسیاری از کاربران را تامین می‌کند. DMC-TS4 با حسگر ۱۲٫۱ مگاپیکسل از نوع CCD  و زوم اپتیکال ۴٫۶x یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار جهانی است. با ال‌سی‌دی ۲٫۷ اینچ از نوع TFT، فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و حالت Intelligent Auto کاربر می‌تواند مطمئن باشد در هر شرایطی عکس‌هایش خوب از آب درمی‌آید. DMC-TS4  ضد ضربه، یخ‌زدگی و آب است. این دوربین را می‌توان تا عمق ۱۲ متر زیر آب برد، از ارتفاع ۵/۱ متری به زمین انداخت و در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد  نگه داشت. در ضمن، ضد گرد و غبار نیز هست. قطب نما، GPS، بارومتر و آلتی متر داخلی نیز از دیگر مشخصه های این دوربین زیبا هستند.

Sony Cyber-shot DSC- TX20

Sony Cyber-shot DSC- TX20

Sony Cyber-shot DSC- TX20

حدود قیمت: ۲۰۰ دلار امریکا

DSC-TX20 نیز ضد ضربه، آب، یخ و گردوغبار است به همین دلیل می‌توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. برای مثال، می‌توانیم آن را با خود به قطب جنوب ببریم چون یخ نمی‌زند یا در کنار دریا بدون نگرانی از نفوذ آب و ماسه، عکس‌های زیبایی بگیریم. همه این خصوصیات باعث شده‌‌اند DSC-TX20 یکی از انتخاب‌های ما باشد.این دوربین به حسگر ۱۶٫۲ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۴x واید و زوم دیجیتال ۸x با وضوح تصویر عالی مجهز است. کیفیت عکس‌های آن هم بالاست. از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به بدنه بسیار باریک، وای فای داخلی برای به اشتراک گذاشتن مستقیم عکس ها یا تصاویر با دیگر دستگاه ها همچون تبلت، اسمارت فون، کامپیوتر و … و داشتن قابلیت SteadyShot Active برای کاهش لرزش و تکان های دست هنگام فیلم‌برداری، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل، نمایشگر ۳ اینچ LCD، حسگر سیموس Exmor R و امکان عکاسی با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل در حالت Dual-Record اشاره کرد.

Fujifilm FinePix XP170

Fujifilm FinePix XP170

Fujifilm FinePix XP170

حدود قیمت: ۱۸۰ دلار امریکا

با اینکه این دوربین قیمت پایینی دارد اما قابلیت های این دوربین بسیار زیاد و ارزشمند هستند. از جمله آنها باید به فیلم‌برداری با کیفیت فول‌اچ‌دی، جی‌پی‌اس و وای‌فای داخلی اشاره کرد. این دوربین دستگیره ای در کنار خود  دارد که در دست گرفتنش را برای کاربر آسان کرده است. بعلاوه، فلاش LED نیز برای مکان‌های تاریک یا محیط‌‌های کم نور نیز دارد.خلوص رنگ‌ها، کیفیت و شفافیت و زنده بودن عکس‌ها دوربین Fuji XP170 را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب تبدیل کرده‌اند. از مشخصات کلی این محصول باید به حسگر ۱۴ مگاپیکسل ۱/۲٫۳ سیموس، زوم نوری ۵x، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p HD و صفحه نمایش ۲٫۷ اینچ اشاره کرد. باتری XP170 شارژدهی بالا و قابلیت عکاسی پانوراما دارد.

Olympus TG-1

Olympus TG-1

Olympus TG-1

حدود قیمت: ۴۰۰ دلار امریکا

این دوربین با قابلیت های ضدآب، ضدضربه و ضد یخ زدگی به نسبت قیمت، ویژگی های بسیار خوبی دارد. از جمله باید به حسگر ۱/۲٫۳ اینچ BSI-CMOS 12 مگاپیکسل، زوم نوری ۴ برابر، فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p HD، صفحه نمایش ۳ اینچ، لنز f/2.0، جی‌پی‌اس داخلی و قابلیت جابه جایی لنز اشاره کرد.عکاسی ماکرو این دوربین بسیار عالی است و افکت های هنری همچون مجیک آرت دارد. این دوربین را می توان تا عمق ۱۲ متر زیر آب برد، در دمای منفی ۱۰ درجه در سرما نگه داشت و از فاصله ۲ متر به زمین پرت کرد، هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید. در ضمن، قابلیت تحمل حدود یکصد کیلوگرم ضربه را نیز دارد.

Nikon Coolpix AW100

Nikon Coolpix AW100

Nikon Coolpix AW100

حدود قیمت: ۲۲۰ دلار امریکا

دوربین کامپکت نیکون که برای همه انواع آب و هوا مناسب است، ویژگی های اتوماتیک بسیاری دارد از جمله باید به حسگر ۱/۲٫۳ اینچ سیموس RGB با کیفیت ۱۶مگاپیکسل، زوم نوری ۵x، قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p HD و صفحه نمایش ۳ اینچ اشاره کرد. از دیگر امکانات AW100 نیز باید به جی‌پی‌اس داخلی، قطب‌نمای دیجیتال و کنترل حرکت اشاره کرد.این دوربین را می توان به مدت یک ساعت در عمق ۱۰ متر زیر آب نگه داشت. ضد ضربه بودن آن نیز تا ارتفاع ۱٫۵ متری و قابلیت ضد یخ زدگی آن تا دمای منفی ۱۰ درجه را پشتیبانی می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.